کد خبر : 1705131 | 10 شهریور 1399 ساعت 14:20 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

وکیل ورزشی به کادنا سر گفت

لالیگا در قضیه جدایی مسی هیچکاره است

روز گذشته اتحادیه لالیگا در بیانیه ای ضمن حمایت از باشگاه بارسلونا اعلام کرد که بند فسخ 700 میلیون یورویی لیونل مسی به قوت خود باقی است.

لالیگا در قضیه جدایی مسی هیچکاره است

به گزارش "ورزش سه""، هفته گذشته لیونل مسی با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا تقاضای فسخ قرارداد و جدایی کرد. در این مدت شایعات و گمانه زنی های بسیاری صورت گرفته و حتی روز گذشته کادنا سر ادعا کرد که بند فسخ 700 میلیون یورویی مسی نیز فاقد اعتبار است.

در پی این ادعا باشگاه بارسلونا و لالیگا اعلام کردند که هر باشگاهی قصد جذب مسی را داشته باشد، باید این رقم را پرداخت کند و این بند هنوز معتبر است. حمایت لالیگا از بارسا نشان می داد که فوتبال اسپانیا هرگز موافق جدایی مسی نیست.

 

 

1523594

 

 

شب گذشته رافائل آلفونسو وکیل ورزشی در مصاحبه با برنامه ال لارگرو از کادنا سر و در واکنش به بیانیه لالیگا گفت:« لالیگا در مورد قضیه جدایی مسی تنها در صورتی می تواند دخالت کند که او بخواهد راهی تیمی اسپانیایی شود ولی اگر مسی بخواهد به سیتی یا هر تیمی خارج از اسپانیا برود، لالیگا کاری نمی تواند انجام بدهد. مسی می تواند از فیفا اجازه جدایی فوری بگیرد و سپس کار دو طرف به دادگاه کشیده خواهد شد.

در حال حاضر مجموعه سوالات موجود در این پرونده به تاریخ اعتبار بند جدایی اختیاری مسی بر می گردد. باید دید در قرارداد او قید شده است که بسته به شرایط، این تاریخ بیشتر از 10 ژوئن اعتبار پیدا خواهد کرد یا خیر. در هر صورت باید توجه داشت که فصل گذشته در زمان مقرر به اتمام نرسید و مسی به همین مورد استناد کرده است.»

 

دیدگاه‌ها