کد خبر : 1705459 | 11 شهریور 1399 ساعت 21:00 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!

تلگراف مدعی شد که با وجود انتقادات فراوان از کپا آریسابلاگا اما این دروازه‌بان قصد دارد در چلسی بماند و توانایی‌های خود را به اثبات برساند.

بازیکن مغضوب لمپارد در چلسی ماندگار شد؟!

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ناامیدکننده کپا آریسابالاگا در فصلی که گذشت باعث شد که فرانک لمپارد در اواخر فصل او را نیمکت‌نشین ویلی کابایرو 39 ساله کند و به دنبال تقویت تیمش در خط دروازه برای فصل پیش رو باشد. در واقع گفته شد که سرمربی انگلیسی هیچ علاقه ای به حفظ دروازه‌بان اسپانیایی ندارد و به دنبال این است که فصل آینده یک گلر قابل اطمینان تر درون دروازه آبی‌های لندن قرار بگیرد.

 

 

1475348

 



در این بین طی هفته های اخیر از گزینه های زیادی برای جانشینی کپا آریسابالاگا در چلسی نام برده شد. از یان اوبلاک گرفته تا جان لوئیجی دوناروما. با این حال بعید به نظر می‌رسد که آبی‌های لندن حداقل در این تابستان بتوانند چنین دروازه‌بان‌های بزرگی را به خدمت بگیرند؛ موضوعی که باعث شده چلسی به دنبال جذب ادوارد مندی از رن فرانسه باشد و حتی گفته می‌شود آنها پیشنهاد خود را برای این گلر ارائه داده اند.



با وجود این که فرانک لمپارد اعتقاد چندانی به دروازه بان اسپانیایی ندارد و از طرفی با وجود احتمال جذب جانشین برای او، اما تلگراف مدعی شده که کپا تصمیمی برای جدایی از استمفوردبریج ندارد و قصد دارد به کارش در این تیم ادامه دهد. بر اساس ادعای این منبع انگلیسی کپا به دنبال این است که توانایی های خود را به اثبات برساند و به گلری قابل اطمینان در دروازه آبی‌های لندن تبدیل شود.

دیدگاه‌ها