کد خبر : 1705463 | 11 شهریور 1399 ساعت 21:46 | 64.3K بازدید | 0 دیدگاه

یک شاخه رز آبی برای تکرار خاطرات مامه تیام

تمرین استقلال امروز نیز با حضور فرهاد مجیدی برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین عصر امروز استقلال برای دیدار مقابل تراکتورسازی برگزار شد تا آبی پوشان خود را مهیای این دیدار حساس کنند. با وجود مصاحبه تند دیشب مجیدی علیه سعادتمند، اما تمرین امروز آبی پوشان جو شاد و دوستانه ای داشت. نکته جالب تمرین، حضور شیخ دیاباته با ظاهر جدیدی بود. 


دیاباته که در تمرین امروز با موهای از ته تراشیده شده حضور پیدا کرد، با استقبال هواداران نیز مواجه شد و یک شاخه گل رز آبی به این بازیکن داده شد. دیاباته که توانست عنوان آقای گلی لیگ نوزدهم را از آن خود کند، امید اول گلزنی کادر فنی و هواداران استقلال در دیدار فینال جام حذفی در مقابل تراکتورسازی است. 

 

 

1524084

 


شیخ که پس از حضور در استقلال در ابتدای لیگ نوزدهم با مصدومیت روبرو شد و نتوانست درخشش لازم را در ترکیب این تیم داشته باشد، در دیدار رفت مقابل همین تراکتورسازی بود که موتور گلزنیش روشن شد و توانست در تبریز هت تریک کرده و عامل اصلی برتری 4 بر 2 استقلال در مقابل تراکتورسازی باشد.


حالا و در آستانه دیدار فینال، هواداران استقلال بسیار امیدوارند که دیاباته علاوه بر تکرار گلزنیش مقابل تراکتورسازی، بتواند خاطرات شیرین مامه تیام را برای آنها تکرار کند. در دیدار فینال جام حذفی 2 سال پیش بود که استقلال توانست با تک گل تیام از سد خونه به خونه عبور کند و به مقام قهرمانی جام حذفی دست یابد.


دیاباته همچون همیشه در تمرین امروز استقلال بسیار با انرژی و خندان ظاهر شد و به شوخی موهای از ته تراشیده اش را با ربانی مربی بدنساز تیمش مقایسه کرد تا نشان دهد حداقل از لحاظ روحی، آماده دیدار حساس مقابل تراکتورسازی است.

 

 

1524085

 


دیدار پایانی جام حذفی، روز پنج شنبه 13 شهریور و از ساعت 18:15 برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها