کد خبر : 1705649 | 13 شهریور 1399 ساعت 08:11 | 37.3K بازدید | 4 دیدگاه

چشم پوشی از پول و تمرکز روی هدف بزرگ

طارمی برابر همه چیز مقاومت کرد تا یک اژدها باشد

مهدی طارمی با 21 گل زده برای ریو آوه وارد استادیو دو دراگو می شود اما موضوع ویژه در مورد این بازیکن مدیریت شرایط برای انتقال به قهرمان پرتغال بود.

 طارمی برابر همه چیز مقاومت کرد تا یک اژدها باشد

به گزارش" ورزش سه" انتقال مهدی طارمی به پورتو یکی از مهمترین اتفاقات نقل و انتقالاتی این فصل لیگ پرتغال تا این زمان است. روزنامه "آبولا" از رسانه های پرتیراژ و مطرح پرتغال در گزارشی درباره این انتقال با تمجید از مقاومت طارمی در برابر پیشنهادهای مالی بهتر نوشت:" او به دنبال رسیدن به آینده ای است که در ذهنش دارد و به همین خاطر در برابر همه فشارها در طول مسیر رسیدنش به پورتو توانست مقاومت کند؛ حتی در برابر بنفیکا که سعی کرد در آخرین لحظات و زمانی که برای رفتن به پورتو سوار هواپیما می شد می خواست او را با دستمزدی بالاتر به خدمت بگیرد.


مهاجم تیم ملی ایران تلفنش را از دسترش خارج و روابط نزدیکش را در چند ساعت پایان قطع کرد. فشار و تلاش زیادی وجود داشت و آن ها می خواستند پیشنهادهای جالبی به او بدهند اما بعد از اولین هفته تعطیلات در بوشهردر اوایل ماه آگوست( اواسط مردادماه)با مشاوره با نزدیکترین فرد به خودش، این مهاجم تصمیم گرفت که لباس آبی و سفید پورتو را به تن کند و تا آخر روی این تصمیم ماند. او به پیشنهاد براگا که توسط کارلوس کارواخال مربی فصل قبل ریوآوه ارائه شد پاسخ منفی داد و پیشنهاد اسپورتینگ که دو برابر حقوق پیشنهادی پورتو را  رد کرد. او در آن زمان 600 هزاریورو- که به 800هزاریورو افزایش یافت- پورتو را پذیرفت و تمام تمرکزش را روی ای انتقال گذاشت تا بتواند موافقت ریوآوه را نیز جلب کند.

 

1524119

 

 


مهدی طارمی زمانی نشان داد که تصمیمش برای انتقال به پورتو غیرقابل تغییر است ،که  از تمامی پیشنهادات وسوسه انگیز گذشت حتی در حالی که 60 درصد از پول انتقال به ریوآوه و 40 درصد به او می رسد.

دیدگاه‌ها