کد خبر : 1705655 | 13 شهریور 1399 ساعت 09:24 | 32K بازدید | 4 دیدگاه

گرت بیل: قصد جدایی داشتم، رئال مادرید اجازه نداد!

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید درباره حواشی اخیرش در این تیم صحبت کرده است.

گرت بیل: قصد جدایی داشتم، رئال مادرید اجازه نداد!

به گزارش "ورزش سه"، دو سال قرارداد گرت بیل با رئال مادرید باقی‌مانده اما زین الدین زیدان هیچ علاقه ای به ادامه همکاری با ستاره ولزی ندارد. با وجود این که به نظر می رسد گرت بیل در رقابت های فصل پیش رو هم یک نیمکت نشین محض در رئال خواهد بود اما او و مدیربرنامه اش اصرار زیادی به ماندن در جمع کهکشانی‌ها دارند.



گرت بیل حالا در مصاحبه ای صحبت های جالبی را مطرح کرده است. او گفت: " خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. هنوز وقت زیادی تا پایان پنجره نقل و انتقالات باقی مانده است. زمان همه چیز را نشان می‌دهد اما فکر می‌کنم که تصمیم‌گیری در دستان رئال مادرید خواهد بود. من سال گذشته قصد داشتم از رئال مادرید جدا شود اما آنها در آخرین ثانیه ها مانع این اتفاق شدند.

 

 

1524295

 


پیشنهادهای دیگری نیز وجود داشت که قصد داشتم رئال مادرید را به خاطر آن ها ترک کنم اما باشگاه اجازه این کار را نداد."



بیل در ادامه گفت: " من می خواهم فوتبال بازی کنم و هنوز هم انگیزه زیادی برای این کار دارم. رئال مادرید کنترل همه چیز را در اختیار دارد. تنها کاری که می توانم انجام دهم این است که ادامه دهم و امیدوار بمانم که اتفاق خوبی رقم بخورد. من هنوز فقط 31 سال دارم فکر می‌کنم که در فرم فوق العاده ای به سر می‌برم. احساس می کنم که هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دادن دارم. خواهیم دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد اما صادقانه بگویم که باشگاه کار را دشوار کرد."

 

 

1516916

 


ستاره ولزی درباره احتمال بازگشت به لیگ برتر انگلیس نیز گفت: " این موضوع ربط چندانی به من ندارد. پیشنهاد ها به دستم می رسد و آنها را مورد بررسی قرار دهم. البته خوب است به جایی برگردم که هواداران استقبال و حمایت بیشتری از ما می کنند."

دیدگاه‌ها