کد خبر : 1705878 | 14 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

گیگز: از اول قرار بود گرت بیل یک نیمه بازی کند

رایان گیگز سرمربی تیم ملی ولز از تصمیم خود برای تعویض گرت بیل در بین دو نیمه بازی این تیم مقابل فنلاند دفاع کرد.

گیگز: از اول قرار بود گرت بیل یک نیمه بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار دیشب ولز و فنلاند در چارچوب لیگ ملت‌های یوفا که در نهایت با پیروزی 1-0 ولز به پایان رسید تعویض گرت بیل ستاره رئال مادرید در فاصله بین دو نیمه خبرساز شد و واکنشهای زیادی برانگیخت. رایان گیگز سرمربی ولز در انتهای بازی از تصمیم خود برای تعویض بیل دفاع کرد و علتش را دور بودن طولانی مدت گرت بیل از شرایط واقعی مسابقه اعلام کرد.

 

1524690

 

گرت بیل در نیمه اول بازی دیشب دو تیم عملکرد کم فروغی داشت و بعد از بازی بسیاری از تحلیل گران با توجه به آمار ضعیف او در این 45 دقیقه اشاره کردند مشکلات بیل در رئال مادرید روی فوتبال او تاثیر منفی شدیدی داشته. گیگز هم در پایان بازی اشاره کرد که علت تعویض بیل همین بوده. البته گیگز مدعی شد از ابتدا برنامه اش این بوده که به بیل 45 دقیقه بازی بدهد.

 

رایان گیگز به خبرنگاران گفت: " ما امشب خیلی خوب نبودیم و فوتبال شناور همیشگی‌مان را ناشن ندادیم. فنلاند هم کار را برایمان سخت کرده بود. این بازی‌ای است که می توانیم از آن چیزهای زیادی یاد بگیریم. برنامه ما از اول این بود که گرت بیل بین دو نیمه بیرون بیاید چون او مدتها است اصلاً فوتبال نکرده. از اول قرار بود گرت بیل فقط 45 دقیقه بازی کند".

دیدگاه‌ها