کد خبر : 1705996 | 14 شهریور 1399 ساعت 22:25 | 29.3K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل:

شاید سانچز به خاطر ترس از روح آن حرف ها را زده!

رافائل مدافع سابق منچستریونایتد به صحبت‌های امروز الکسیس سانچز واکنش جالبی نشان داد.

شاید سانچز به خاطر ترس از روح آن حرف ها را زده!

به گزارش "ورزش سه"، در زمان سرمربیگری ژوزه مورینیو در منچستر یونایتد، ستاره شیلیایی به این تیم پیوست. با این حال الکسیس سانچز نتوانست عملکرد فوق‌العاده خود را در منچستریونایتد نیز ادامه دهد و به همین خاطر روزهای بسیار کابوس واری را در اولدترافورد سپری کرد. تا جایی که او با وجود یک سال حضور در منچستریونایتد تنها سه گل در لیگ برتر انگلیس برای این تیم به ثمر رساند.

 

الکسیس سانچز اما امروزمصاحبه جالب و البته در نوع خود عجیبی را انجام داد و درباره شرایط سختش در زمان حضور در منچستریونایتد صحبت کرد.‌ او در این باره گفت: " بعد از اولین تمرین با منچستر یونایتد به چیزهای زیادی پی بردم. به خانه آمدم و از خانواده و مدیربرنامه ام پرسیدم که آیا راهی برای قطع همکاری وجود دارد و آیا می شود به آرسنال برگردم. هیچ چیز در آنجا ایده آل من نبود اما قراردادی بود که امضا کرده بودم."

 

حالا ما این اظهارات قابل تامل الکسیس سانچز با واکنش مدافع سابق شیاطین سرخ یعنی رافائل روبرو شده است. او در اینستاگرام خود در این باره نوشت: " شاید او روح دیده و ترسیده است. در واقع همین موضوع نشان می‌دهد که چرا تا این حد عملکرد بدی ارائه می داد."

 

 

1524803

دیدگاه‌ها