کد خبر : 1706043 | 15 شهریور 1399 ساعت 09:53 | 74.2K بازدید | 1 دیدگاه

ایرانی ساکن قطرعامل جنجال بعدی لیگ ایران!

پژمان خوبیاری بازیکن ایرانی مقیم کشور قطر عضو سابق باشگاه هایی مثل ام صلال و الاهلی ممکن است باعث ایجاد جنجال جدیدی در فوتبال ایران شود.

ایرانی ساکن قطرعامل جنجال بعدی لیگ ایران!

به گزارش" ورزش سه" خوبیاری که فصل گذشته و در یک اقدام عجیب از لیگ ستارگان قطر به میل خود جدا شد و به فوتبال ایران بازگشت تا در تیم قشقایی حضور پیدا کند مورد اعتراض مس کرمان واقع شده است. تیمی که به واسطه یک تفاضل گل کمتر صعود به لیگ برتر این فصل را به آلومینیوم اراک واگذار کرد.


اعتراض کرمانی ها به عدم دریافت آی تی سی او از طرف سازمان لیگ و صدور کارت بازی برای او است که باید دید سازمان لیگ چه ادله ای مقابل این اتهام تیم کرمانی دارد.


خوبیاری در دیدار رفت تیم های مس کرمان و قشقایی که در شیراز برگزار شد با زدن یک گل و یک پاس گل ستاره تیمش در این بازی بود و باعث پیروزی سه بر یک قشقایی شد. جالب اینکه او در ادامه فصل از جمع بازیکنان قشقایی جدا شد تا دیگر در این تیم که دراواخر فصل اوضاع چندان مناسبی هم در جدول نداشت بازی نکند.


امروز مدیران مس کرمان که در تهران به سر می برند به سازمان لیگ خواهند رفت تا مدارک این بازیکن شیرازی الاصل مقیم قطر را بررسی کنند بازیکنی که حضورش در لیگ دسته اول ایران در حالی که خیلی از بازیکنان ایرانی آرزوی حضور در لیگ ستارگان دارند یک حرکت ضدجریان و کاملا عجیب محسوب می شود. اگر تخلف تیم قشقایی به اثبات برسد ممکن است در انتها در صدرجدول تغییراتی رقم بخورد که البته در این مورد باید به آیین نامه رجوع کرد.

دیدگاه‌ها