کد خبر : 1706137 | 15 شهریور 1399 ساعت 17:48 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

در مصاحبه با کیکر

لواندوفسکی: در بایرن مونیخ بازنشسته می شوم

روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ دوست دارد در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.

لواندوفسکی: در بایرن مونیخ بازنشسته می شوم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به کمک درخشش روبرت لواندوفسکی و دیگر ستاره هایش فاتح تمام جام های فصل شد. بایرنی ها پس از فتح بوندسلیگا و جام حذفی آلمان در چمپیونزلیگ نیز با برتری بر پی اس جی در فینال، به عنوان قهرمانی دست یافتند.

آنها تمام تیم ها را از پیش رو برداشتند و شایسته ترین تیم برای کسب عنوان قهرمانی بودند.

 

بدون شک نقش روبرت لواندوفسکی در کسب این موفقیت بزرگ، انکارنشدنی است. او در 47 بازی برای بایرن در همه رقابت ها 55 گل به ثمر رساند. در بوندسلیگا 31 گل زد و در جام حذفی نیز برترین گلزن بود. ستاره لهستانی در لیگ قهرمانان و به غیر از بازی فینال در تمامی بازی ها گلزنی کرد و با 15 گل بهترین گلزن رقابت ها بود.

از بخت بد لواندفسکی امسال فرانس فوتبال تصمیم به لغو توپ طلا گرفت؛ در حالی که احتمال زیادی وجود داشت که این جایزه به او برسد.

 

 

1522158

 

 

ستاره لهستانی در مصاحبه با هفته نامه کیکر گفت:« حس نمی کنم فوتبالیستی 32 ساله هستم. نسبت به 26 سالگی خودم نیز شرایط بهتری دارم. هم از حیث بدنی و هم از لحاظ ذهنی و توانایی های فنی. در سال های اخیر به سختی تمرین کرده ام تا به چنین سطح خوبی خودم را برسانم. خیلی خیلی خوشحالم که توانسته ام برای سال هایی طولانی در بالاترین سطح فوتبال حاضر باشم.»

 

 

1523354

 

 

لواندوفسکی تا سال 2023 با بایرن قرارداد دارد ولی خودش می گوید این آخرین قراردادش نخواهد بود:« قطعا این آخرین قراردادم نیست و من مدتی طولانی تر فوتبال بازی خواهم کرد. می خواهم به افتخارات بیشتری در فوتبال برسم و هم تیمی هایم در مونیخ نیز چنین انگیزه ای دارند.

بازنشستگی در بایرن هدف اصلی من است و یکی از گزینه هایی که خیلی جدی روی آن فکر می کنم. هنوز سال های زیادی از فوتبالم باقیمانده و فعلا به این قضیه فکر نمی کنم. هر کاری خواهم کرد تا برای سال های بیشتری در چنین سطح بالایی به فوتبالم ادامه دهم.»

 

دیدگاه‌ها