کد خبر : 1706539 | 17 شهریور 1399 ساعت 15:55 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اسپورت:

شروع مجدد مذاکرات بارسا و اینتر برای لائوتارو

در حالی که گمان می رفت ممفیس دیپای گزینه اصلی بارسا برای تقویت خط حمله باشد اما لائوتاور مارتینز همچنان دست بالاتر را دارد.

شروع مجدد مذاکرات بارسا و اینتر برای لائوتارو

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا از مدت ها پیش به دنبال جذب ستاره آرژانتینی اینتر است. لائوتاور مارتینز حتی با سران باشگاه کاتالان به توافق شفاهی نیز رسیده ولی اینتر مانع جدایی او شده و به راحتی اجازه انتقال او را نخواهد داد.

 

 

1525412

 

 

سران هر دو باشگاه چندی پیش تایید کردند که مذاکراتی در مورد لائوتارو انجام داده اند ولی پس از شروع مجدد رقابت های لالیگا و سری آ این مذاکرات متوقف شد و قرار بود پس از اتمام فصل از سر گرفته شود که بارسا درگیر قضیه جدایی لیونل مسی شد.

اکنون و پس از ماندنی شدن مسی، بارسا بار دیگر قصد دارد مذاکرات با اینتر را شروع کند و طبق ادعای اسپورت، امروز وکلای لائوتاور وارد میلان شده اند تا با سران اینتر وارد مذاکره شوند. خروجی این جلسه برای بارسا اهمیت بالایی دارد.

 

 

1515345

 

 

هدف اینتر تمدید قرارداد با لائوتارو است و اخیرا به په ماروتا مدیر ورزشی اینتر تاکید کرده بود که به لائوتاور اجازه جدایی نخواهند داد. طبق ادعای اسپورت، بارسا قصد دارد پیشنهادی 65 میلیون یورویی برای لائوتاور ارائه دهد در حالی که رقم مدنظر اینتر در صورت اصرار خود بازیکن به جدایی، 85 میلیون یورو است.

بارسا در حال حاضر مشغول مذاکره با لوئیس سوارز برای فسخ قرارداد اوست و سپس پیشنهاد رسمی خود را به اینتر ارائه خواهد داد. باشگاه کاتالان خوشبین است انتقال قریب به یقین آرتورو ویدال به اینتر نیز بتواند مواضع دو باشگاه را نزدیک تر کند.

 

دیدگاه‌ها