کد خبر : 1706792 | 18 شهریور 1399 ساعت 19:10 | 12.9K بازدید | 2 دیدگاه

برخلاف وعده مدیرعامل؛

بدون قراردادها بازهم در تمرین غایب بودند

بازیکنانی که قراردادشان با استقلال به اتمام رسیده بازهم در تمرینات این تیم شرکت نکردند تا همچنان حضور آن‌ها در مسابقات آسیایی در هاله‌ای از ابهام باشد.

بدون قراردادها بازهم در تمرین غایب بودند

به گزارش "ورزش سه" احمد سعادتمند مدیرعامل آبی‌ها روز گذشته در نخستین جلسه تمرینی استقلال برای حضور در رقابت‌های آسیایی شرکت کرد و اعلام کرد که بازیکنان غایب در تمرین فردای (سه شنبه) استقلال حضور پیدا می‌کنند اما این وعده مدیرعامل عملی نشد؛ چرا که علی کریمی، روزبه چشمی، محمد دانشگر، فرشید باقری و فرشید اسماعیلی که قراردادشان با آبی‌ها به اتمام رسیده و هنوز آینده همکاری‌شان مشخص نیست، در تمرین امروز استقلال هم حضور نداشته باشند.

 

غیبتی که احتمالات درباره آینده این پنج بازیکن را افزایش داده است و شاید آبی‌های پایتخت نتوانند در تورنمنت آسیایی از آن‌ها بهره ببرند؛ هر چند که نامجومطلق تهدید کرده است که در صورت جدایی یک بازیکن از جمع بازیکنان استقلال وی نیز از سمت خود کنار خواهد رفت.


باید دید سرانجام پروسه تمدید قرارداد بازیکنان استقلال به کجا خواهد رسید؛ سعادتمند امروز اعلام کرده بود که هواداران نگران نباشند و به زودی اخبار خوب درباره تمدید قراردادها به گوش خواهد رسید! وعده‌ای که در هفته‌های اخیر بارها مدیرعامل آبی‌ها آ‌ن‌ها را اعلام کرده است.

دیدگاه‌ها