کد خبر : 1706999 | 19 شهریور 1399 ساعت 18:12 | 58.3K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش آاس؛

خشم رئال از هازارد؛ این یک بی مسئولیتی است

ادن هازارد با ماندن در اردوی تیم ملی بلژیک و با وجود اینکه می دانست به میدان نخواهد رفت، نارضایتی سران رئال را باعث شده است.

خشم رئال از هازارد؛ این یک بی مسئولیتی است

به گزارش "ورزش سه"، در روزهایی که بازیکنان رئال زیر نظر زین الدین زیدان خود را برای فصل بعد مهیا می کنند، ادن هازارد در شرایط بدنی نامطلوب راهی اردوی تیم ملی بلژیک شد. هازارد که مشخص بود شرایط بازی را ندارد تا روز پایانی با بلژیک ماند و حاضر نشد به تمرینات رئال بازگردد.

ستاره ای که فصل گذشته برایش کابوس وار بود وهرگز نتوانست پاسخ انتظارات را بدهد، قصد دارد، محکوم به جبران مافات در فصل پیش رو است و به همین دلیل رفتار اخیر او برای باشگاه رئال مادرید قابل درک نیست. 

 

 

1525908

 

 

رئال تلاش زیادی کرد تا هازارد را به به تمرینات برگرداند اما در نهایت تصمیم بلژیکی ها حفظ او در اردو برای افزایش روحیه بازیکنان بود. این در حالی است که تیبو کورتوا بدون هیچگونه مصدومیت و در حالی که می توانست برای بلژیک به میدان برود، به تمرینات رئال بازگشت.

 

دو روز پیش روبرتو مارتینز سرمربی بلژیک اعلام کرد که هازارد همچنان در شرایط بازی نیست و مشکل بتواند برابر ایسلند به میدان برود. بلژیک توانست 5-1 بر ایسلند غلبه کند و هازارد یک دقیقه هم به میدان نرفت. او در بازی برابر دانمارک در کپنهاگ نیز نتوانسته بود به میدان برود و انتظار می رفت پس از بازگشت از کپنهاگ، به مادرید رفته و در کمپ والدبباس تمرین کند که این اتفاق رخ نداد.

 

 

1517890

 

 

لوکا مودریچ و مارتین اودگارد می توانند مثال های خوبی برای هازارد باشند. هر دو بازیکن قید حضو در اردوی تیم های ملی خود را زدند تا زیر نظر زیدان و برای شروع فصل جدید خود را مهیا کنند ولی هازارد که فصلی کابوس وار را سپری کرده و انتظارات فراوانی برای فصل بعد از او می رود، ترجیح داد به اردوی تیم ملی کشورش برود. او البته طبق برنامه کادر فنی رئال و به صورت اختصاصی تمرین می کرد ولی زیدان دوست داشت هازارد در کمپ والدبباس حضور داشته باشد نه کیلومترها دورتر در بلژیک.

 

 

1524907

 

 

رفتار اخیر هازارد بازخورد خوبی در رئال نداشته و سران باشگاه معتقدند این یک بی مسئولیتی در قبال باشگاه است. بازیکن که می دانست یک دقیقه هم برای بلژیک بازی نخواهد کرد، بهتر بود زیر نظر زیدان و در والدبباس تمرین می کرد.

هازارد یک فصل کامل برای پاسخ به منتقدان و بازگشت به فرم سابق خود فرصت دارد ولی به نظر می رسد او هنوز نتوانسته از شر مصدومیت مچ پای خود خلاص شود. ستاره بلژیکی هیچ مشکل پزشکی ندارد ولی نتوانسته از لحاظ بدنی و ذهنی به روزهای اوجش در چلسی حتی نزدیک شود.

دیدگاه‌ها