کد خبر : 1707028 | 19 شهریور 1399 ساعت 20:31 | 36K بازدید | 2 دیدگاه

استقلالی ها؛ شاداب و خندان در آخرین تمرین (عکس)

آخرین تمرین استقلال پیش از عزیمت به کشور قطر، عصر امروز در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، فردا (پنج شنبه) تیم استقلال جهت حضور در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، راهی کشور قطر خواهد شد تا پس از طی کردن پروتکل های بهداشتی در این کشور، خود را آماده دیدار روز دوشنبه با الوحده امارات بکند.


آبی پوشان عصر امروز آخرین جلسه تمرینی خود را زیر نظر مجید نامجومطلق برگزار کردند که مانند روز گذشته بعد از مرور یک کار تیمی، تاکتیک مورد نظر در ادامه و در قالب فوتبال درون تیمی در دستور کار آبی‌ها به عنوان بخش اصلی این تمرین، قرار گرفت.


در این جلسه تمرینی، 5 بازیکنی که قراردادشان با این تیم به پایان رسیده است، حضور نداشتند. علی کریمی، فرشید اسماعیلی، فرشید باقری، محمد دانشگر و روزبه چشمی ۵ بازیکنی هستند که قراردادشان با استقلال تمام شده و هنوز راضی به تمدید این قرارداد نیز نشده اند.


در آخرین تمرین آبی پوشان پیش از سفر به قطر، رشید مظاهری و متین کریم زاده دو بازیکن تازه به خدمت گرفته شده استقلالی ها نیز حضور داشتند. از نکات جالب این تمرین، روحیه بالای بازیکنان استقلال بود که خود را برای حضور در این رقابت ها آماده می کنند.


آبی‌پوشان در اولین دیدار خود پس از وقفه طولانی مدت، روز دوشنبه ۲۴ شهریورماه از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف الوحده امارات خواهند رفت.

 

1525964

 

1525965

 

دیدگاه‌ها