کد خبر : 1707038 | 19 شهریور 1399 ساعت 20:47 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

باید در پروتکل لیگ والیبال تجدیدنظر صورت بگیرد

ترکاشوند: پاسور داشتیم، شاید نتیجه برعکس می‌شد!

سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: متاسفانه سه پاسور ما به ویروس کرونا مبتلا شدند و امروز بازیکنی در این پست نداشتیم.

ترکاشوند: پاسور داشتیم، شاید نتیجه برعکس می‌شد!

به گزارش "ورزش سه"، محمد ترکاشوند که امروز مجبور شد تیمش را بدون حضور پاسور و با قرار دادن بازیکنان غیرتخصصی در این پست به میدان بفرستد، بعد از شکست سه بر صفر برابر هراز در هفته نخست لیگ برتر والیبال در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" در آمل اظهار داشت: واقعیت این است که من فکر می کردم این مسابقه برگزار نشود. در پروتکلی که وزارت بهداشت به فدراسیون داده، باید تجدیدنظر صورت بگیرد چون در والیبال پست های تخصصی است و شرایط با رشته های دیگر فرق دارد. متاسفانه سه پاسور ما به ویروس کرونا مبتلا شدند که البته وقتی حالشان را پرسیدم، امروز بهتر بودند. انشالله در تست بعدی، کرونای آن ها منفی باشد تا زودتر به تمرینات برگردند.

 

وی افزود: من تمام اعضای تیم از جمله بازیکنان و مربیان را به قرنطینه خانگی فرستاده بودم چون در تمرینات نزدیک 30 نفر هستیم. سلامتی بازیکنان و کادر برای من در ارجحیت بود. فکر نمی‌کردم فدراسیون مسابقه را برگزار کند، اما به ما گفتند باید بیایید و بازی کنید. ما هم گفتیم بچه‌ها بیایند و یک جلسه تمرین کردیم. بازهم دیدیم که یکی از پشت خط‌زن‌های ما تب بالایی دارد و تست داده است.

 

سرمربی تیم والیبال پیکان عنوان کرد: من توقع دارم افرادی از فدراسیون به وزارت بهداشت برای تهیه پروتکل ها بروند که تخصصی همه چیز را بدانند. تیم من الان بدون پاسور مانده است و شاید تا سه هفته دیگر هم همین وضع باشد. من باید چه کار کنم؟ معلوم است که با این وضع می بازیم! اگر امروز پاسور داشتیم، شاید نتیجه برعکس می شد. با اینکه ما کلا 24، 25 روز است که تمریناتمان را آغاز کردیم.

دیدگاه‌ها