کد خبر : 1707108 | 20 شهریور 1399 ساعت 10:30 | 27.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سوارز به شایعات: اینها اخبار جعلی است!

لوئیس سوارز از خبرها و شایعاتی که درباره آینده او و شرایطش در فصل آینده مطرح می‌شود انتقاد کرد و آنها را "اخبار جعلی" خواند.

واکنش سوارز به شایعات: اینها اخبار جعلی است!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه آینده لوئیس سوارز ستاره اروگوئه ای بارسلونا همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و صحبتهایی درباره انتقال او به یوونتوس مطرح است، سوارز از اخبار و شایعاتی که دائماً درباره او و آینده اش مطرح می‌شود انتقاد کرده و آنها را به عنوان "اخبار جعلی" توصیف کرد.

 

1526035

 

گفته می‌شود رونالد کومان سرمربی جدید بارسلونا به سوارز اعلام کرده که می‌تواند باشگاه را ترک کند. ستاره اروگوئه ای بعد از آن به تیم‌های زیادی لینک شده که از جمله آنها می‌توان به آژاکس آمستردام یا اینتر میامی اشاره کرد. اما به نظر می‌رسد در حال حاضر احتمال پیوستن او به یوونتوس بیشتر از سایر گزینه‌ها باشد.

 

اما سوارز از این اخبار و شایعات ناراحت به نظر می‌رسد. او در یک استوری اینستاگرامی تصویری از خود که در حال خنده دیده می‌شود را منتشر کرده و در زیر آن از جمله " وقتی اخبار جعلی مطرح می‌شود..." استفاده کرده است. سوارز می‌خواهد بگوید به اخبار و شایعاتی که درباره آینده اش مطرح می‌شود می خندد.

 

1526036

 

این در حالی است که گل اخیراً مدعی شد به اخبار موثقی دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ستاره اروگوئه ای شخصاً با باشگاه یوونتوس بر سر امضای قرارداد سه ساله‌ای به ارزش 10 میلیون یورو در هر فصل به توافق رسیده است.

 

 

دیدگاه‌ها