کد خبر : 1707193 | 20 شهریور 1399 ساعت 19:27 | 53.6K بازدید | 3 دیدگاه

رئال مادرید و احتمال جذب جانشین گرت بیل از سیتی

فوت مرکاتو مدعی شد که در صورت جدایی گرت بیل، رئال مادرید برای جذب جانشین او به دنبال ریاض محرز از منچسترسیتی خواهد رفت.

رئال مادرید و احتمال جذب جانشین گرت بیل از سیتی

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد که رئال مادرید قصد دارد هر طور که شده گرت بیل را به فروش برساند. زین‌الدین زیدان به سران لوس بلانکوس اعلام کرده که هیچ احتیاجی به ستاره ولزی ندارد و باید هرچه زودتر این بازیکن از جمع آن ها جدا شود؛ موضوعی که البته بسیار پیچیده خواهد بود چرا که قطعاً گرت بیل و مدیر برنامه اش به این راحتی ها قید دو فصل حقوق 17 میلیون یورویی را نخواهند زد.

 

 

1516916

 



در صورتی که رئال مادرید بتواند از دست گرت بیل رهایی پیدا کند، احتمالاً به جذب یک جانشین برای او احتیاج خواهد داشت. در همین رابطه حالا فوت مرکاتو ادعای جالبی را مطرح کرده و از ستاره الجزایری منچسترسیتی به عنوان جانشین احتمالی گرت بیل در رئال مادرید یاد کرده است.



در گزارش فوتبال فوت مرکاتو آمده است که ریاض محرز تا سال 2023 با باشگاه انگلیسی قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که آیا منچستر سیتی چراغ سبزی برای جدایی او نشان خواهد داد یا خیر. از طرفی این منبع می گوید که سران رئال مادرید و در راس آن ها فلورنتینو پرز تنها در صورتی برای این انتقال اقدام خواهند کرد که بتوانند گرت بیل را به فروش برسانند چرا که در غیر این صورت چنین انتقالی از لحاظ مالی بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

 

 

1500130

دیدگاه‌ها