کد خبر : 1707317 | 21 شهریور 1399 ساعت 15:38 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش آاس؛

این ستاره جوان چشم زین الدین زیدان را گرفته

آنتونیو بلانکو هافبک 20 ساله تیم دوم رئال شگفتی زین الدین زیدان را باعث شده است.

این ستاره جوان چشم زین الدین زیدان را گرفته

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، رئال همین تابستان 2 بازیکن محصول آکادمی خود را به باشگاه هایی دیگر واگذار کرده است(اشرف، اسکار رودریگز) با این حال آنتونیو بلانکو ستاره 20 ساله تیم جوانان و نیز تیم دوم باشگاه این روزها در تمرینات چشم زیدان را به خود گرفته و این احتمال بالاست که برای فصل پیش رو به تیم اول باشگاه اضافه شود.

بلانکو فصل گذشته 28 بازی برای تیم دوم رئال انجام داد و به همراه تیم جوانان رئال نیز فاتح لیگ قهرمانان جوانان اروپا شد. او مهره ثابت و تاثیرگذار میانه زمین آن تیم بود که زیر نظر رائول بر قله اروپا ایستاد.

 

 

1526257

 

 

به توصیه رائول بود که بلانکو در تمرینات پیش فصل رئال حاضر شده و زیر نظر زیدان تمرین می کند. او با قد 1.76 متری و قدرت بدنی بالا و تسلطی که روی توپ دارد، شگفتی زیدان را موجب شده و سرمربی فرانسوی به صورت جدی به این فکر می کند که بلانکو را وارد فهرست تیم اول کند. در تیمی که تونی کروس و کاسیمیرو جانشینان مطمئنی ندارند، بلانکو می تواند مسیر پیشرفت را خیلی زود طی کند.

او که اهل کوردوباست، از سال 2013 به آکادمی رئال مادرید اضافه شد و اگر در نهایت به باشگاهی دیگر قرض داده نشود، قطعا به تیم اول اضافه خواهد شد.

بلانکو سابقه قهرمانی با تیم زیر 17 ساله های اسپانیا در اروپا را دارد و در تیم زیر 19 ساله های اسپانیا نیز عضویت داشت.

 

دیدگاه‌ها