کد خبر : 1707542 | 22 شهریور 1399 ساعت 20:27 | 46.6K بازدید | 3 دیدگاه

شروع چالش سخت حقیقی با قلعه‌نویی (عکس)

علیرضا حقیقی که پیشنهادهای مختلفی را طی روزهای اخیر مورد بررسی قرار داده بود، سرانجام امروز اولین تمرین خود را برگزار کرد.

شروع چالش سخت حقیقی با قلعه‌نویی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا حقیقی پیش از اینکه پیشنهاد گل گهر سیرجان را قبول کند، یکی از جذاب ترین بازیکنان لیگ بود و طی مدت کوتاهی جلسات زیادی را برای انتخاب تیم بعدی‌اش برگزار کرد.


مذاکره با رسول خطیبی برای پیوستن به آلومینیوم، نشستن پای صحبت‌های سعادتمند برای پیوستن به استقلال، مذاکره با فولادخوزستان و جواد نکونام که رابطه خوبی با حقیقی از دوران حضور در تیم ملی دارد و در نهایت گل گهر سیرجان باشگاه هایی بودند که برای جذب حقیقی پیشگام شدند.


این پیشنهادات اما سرانجام با صحبت‌هایی که علیرضا حقیقی با امیرقلعه نویی انجام داد، این بازیکن را به تیم فوتبال گل گهر سیرجان سوق داد؛ جایی که او حالا در کنار سرمربی متوقعٌ تیم، کار بسیار سختی را در لیگ بیستم پیش روی خود می بینند.


حقیقی پس از سال ها دوری از فوتبال ایران که البته معایبی هم برای او به همراه داشت، در نیمه های لیگ نوزدهم پیشنهاد رضا مهاجری و تیم نساجی مازندران را که اصلا شرایط خوبی در خط دروازه نداشت را پذیرفت و خیلی زود توانست خط دروازه نساجی را به یکی از نقاط قوت این تیم قائمشهری تبدیل کند و این همان چیزی است که قلعه نویی از او در گل گهر سیرجان می خواهد.

 

1526537

دیدگاه‌ها