کد خبر : 1707868 | 24 شهریور 1399 ساعت 14:04 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

کرونا بازیکنان کلیدی ما را گرفت؛

مربی سپاهان: برای کنترل عبدالرزاق برنامه داریم

مربی تیم فوتبال سپاهان می گوید کادر فنی این تیم شناخت خوبی از النصر و ستاره های این تیم نظیر عبدالرزاق دارد.

مربی سپاهان: برای کنترل عبدالرزاق برنامه داریم

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی توتونی پیشکسوت فوتبال اصفهان و مدرس فدراسیون و کنفدراسیون فوتبال آسیا، چهره ناآشنای کنفرانس خبری تیم فوتبال سپاهان پیش از دیدار برابر النصر بود و اینطور حرف هایش را درباره این بازی آغاز کرد: ما تا حدود زیادی بازیکنان تیم النصر را رصد کرده ایم. شناخت نسبتا خوبی درباره النصر داریم و برای این چالش آماده هستیم. می دانیم النصر بازیکنان خیلی خوبی دارد. مطمئنا تمهیداتی که باید برای مقابله با بازیکنانی مثل حمدالله عبدالرزاق اندیشیده می‌شد، در نظر گرفته شده و در طول بازی این اقدامات را مشاهده خواهید کرد.


توتونی ادامه داد: در این شرایط کرونایی که برای تمام تیم های دنیا است،وضعیت یکسانی برای تمام تیم ها رقم زده است.  ما به همین واسطه 3 ، 4 بازیکن خوبمان را از دست داده ایم ولی بازیکنان دیگری که در اختیار داریم، قابلیت های فنی بالایی دارند و جانشینان شایسته ای برای بازیکنانی هستند که غیبت دارند. امیدوارم این ویروس به زودی از دنیا برود.


توتونی دستیار محرم نویدکیا اینطور حرف هایش را خاتمه داد: این شرایط برای هر دو تیم است. ما آماده این شرایط هستیم و برنامه هایی برای آن داریم. مسلما در هر دو بازی به یک شکل بازی نخواهیم کرد. لحظه های متفاوت بازی را ارزیابی خواهیم کرد و با توجه به اتفاقاتی که در بازی برای تیم ما و تیم حریف رخ خواهد داد، تصمیمات لازم را خواهیم گرفت.

 

دیدگاه‌ها