کد خبر : 1708733 | 28 شهریور 1399 ساعت 23:37 | 30.5K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش خیره کننده بغداد بونجاح مقابل العین

مهاجم الجزایری السد در دیدار مقابل العین فوق العاده ظاهر شد و پایه گذار 3 گل از چهار گل تیمش بود.

درخشش خیره کننده بغداد بونجاح مقابل العین

به گزارش "ورزش سه"، هفته چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه D آغاز شد که در نخستین بازی، تیم السد در یک دیدار تماشایی و زیبا توانست العین را با نتیجه 4 بر صفر در هم بکوبد.


در این دیدار و در دقیقه 26، بغداد بونجاح روی پاس زیبای اکرم عفیف صاحب توپ شد که ضربه این بازیکن پس از برخورد به تیر، وارد دروازه خالد عیسی شد.


این پایان درخشش بونجاح نبود. او در دقیقه 56 با عبور از تسوکاسا شیوتانی مدافع العین، با یک پاس عرضی، اکرم عفیف را صاحب توپ کرد و این بازیکن در مقابل دروازه خالی کار سختی نداشت و حساب کار را 2-0 کرد.


در دقیقه 70 مهاجم الجزایری السد توانست بریس کند. این بازیکن روی پاس عالی سانتی کازورلا در مقابل دروازه العین قرار گرفت و توانست دروازه خالد عیسی را باز کرده و تیر خلاص را بر پیکر این تیم وارد کند.

 

1528393


این یکصد و شانزدهمین گل بغداد بونجاح برای السد در 105 بازی بود. این مهاجم الجزایری با آماری فوق العاده، در لیگ قهرمانان آسیا نیز سه گله شد و نشان داد که عزمش را برای آقای گلی در این رقابت ها جزم کرده است.


مهاجم 28 ساله و خطرناک السد، نشان داد که یکی از زهردار ترین مهاجمان حاضر در فوتبال آسیاست و شم گلزنی این بازیکن هرگز خاموش نمی شود. شاگردان ژاوی هرناندز در طی 2 بازی و در فاصله 2 روز، توانستند 7 بار دروازه اماراتی ها را باز کنند تا این تیم با به ثمر رساندن 12 گل در این رقابت ها، 8 امتیازی شده و گام بلندی را برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی بردارد.

دیدگاه‌ها