کد خبر : 1708951 | 29 شهریور 1399 ساعت 23:56 | 109K بازدید | 0 دیدگاه

گومیس و سرمربی هم مبتلا شدند

25 کرونایی؛ وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!

باشگاه الهلال به طور رسمی خواستار تعویق بازی امروز با شهرخودرو در روز پنجم لیگ قهرمانان آسیا شد .

25 کرونایی؛ وضعیت الهلال فراتر از فاجعه!

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی تیم الهلال عربستان، شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 25 نفر رسید که از این تعداد، 15 نفر آنها از بازیکنان این تیم هستند؛و البته جدیدترین مورد سرمربی تیم است که اوضاع را پیچیده می‌کند.


در اطلاعیه جدید باشگاه الهلال آمده است که علاوه بر افراد قبلی که به کرونا مبتلا شده اند، اکنون 11 مورد مثبت جدید مبتلا به کرونا در اردوی آبی های ریاض مشاهده می شود تا جمع کرونایی های این تیم به 26 نفر افزایش پیدا کند.

 

1528777

 

در توییتر : اگر تعدا مبتلایان به ویروس در تیم الهلال همچنان در همین حد باشد این تیم با این نفرات(تیم نوجوانان) ACl را ادامه خواهد داد .


در میان جدیدترین افراد مبتلا به کرونا، نام بافتیمبی گومیس مهاجم سرشناس این تیم و همچنین رازوان لوچسکو سرمربی رومانیایی این تیم نیز دیده می شود. ظهر امروز نیز اعلام شد که سباستین جووینکو بازیکن ایتالیایی و تأثیرگذار این تیم به همراه الدوسری دیگر بازیکن شاخص الهلال به کرونا مبتلا شده اند.

 

1528784

 

فوری :رازوان لوچسکیو سرمربی تیم الهلال هم به ویروس کرونا مبتلا شد.


با افزایش تعداد افراد مبتلا به کرونا در الهلال، بازی فردای این تیم با شهرخودرو در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و مشخص نیست این دیدار برگزار خواهد شد یا خیر.


این نفرات در الهلال به ویروس مبتلا شده اند:

 

1-محمد الواکد
2-عبدالله الجدعانی
3-نواف الغامدی
4-عبدالله الحافظ
5-محمد البریک
6-یاسر الشهرانی
7-سلمان الفرج
8-نواف العابد
9-سالم الدوسری
10-جووینکو
11-حمد العبدان
12-صالح الشهری
13 - متعب المفرج
14- علی البلیهی
15- گومیس

الهلال پس از ثبت جدیدترین موارد کرونایی با انتشار نامه‌ای رسمی خواستار تعویق بازی خود با شهرخودرو شد که قرار بود امروز برگزار شود. طبق قوانین تا زمانی که یک تیم 13 بازیکن در دسترس داشته باشد از جدول مسابقات حذف نخواهد شد.

 

 

1528782

 

الهلال به طور رسمی خواهان تعویق بازی با شهرخودرو شد

 

قانون چه می‌گوید؟


 طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا اگر یک تیم شرکت کننده در رقابت‌های لیگ قهرمانان کمتر از 13 بازیکن (1 دروازه‌بان بعلاوه 12 بازیکن) داشته باشد، چه دلیل آن ویروس کرونا باشد یا مصدومیت یا دلیل دیگری، آن باشگاه از مسابقات کنار گذاشته خواهد شد و قادر به حضور در این رقابت‌ها نیست؛ ضمن آن‌که این باشگاه مسئول برگزار نشدن بازی است.


همچنین با این باشگاه و همچنین فدراسیون مربوطه براساس قوانین مسابقات برخورد خواهد شد؛ در بند پایانی همچنین آمده است که در موارد استثنایی و ویژه، در صورتی که دیدار دو تیم قابل تعویق باشد و امکان برگزاری دوباره بازی وجود داشته باشد، با تصمیم کمیته برگزاری مسابقات و زیر مجموعه‌های آن، امکان دارد آن دو بازی در تاریخ دیگری برگزار شود.

 

1528791

 

عبدالله معیوف(گلر)،دونگ هیونگ سو،محمد جحفلی،ترکی المطیری،منصور البیشی،ولید الاحمد،محمد کنو،ناصر الوساری،آندری کاریلو،محمد الکنیدری،امیر کردی و مداله العیان تنها بازیکنانی هستند که به کرونا مبتلا نشده اند. به این جمع محمد شلهوب را هم اضافه کنید که فردا به اردوی هلال اضافه خواهد شد.

 

1528805

دیدگاه‌ها