کد خبر : 1708961 | 30 شهریور 1399 ساعت 01:29 | 30.2K بازدید | 3 دیدگاه

نویسنده عربستانی:الهلال غول پیکرترین تیم آسیاست!

سامی جابر: به این تیم فرصت ترمیم بدهید

افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال به سوژه رسانه های منطقه تبدیل شده است.

سامی جابر: به این تیم فرصت ترمیم بدهید

به گزارش "ورزش سه"، شامگاه شنبه بود که این باشگاه رسما اعلام کرد شمار افراد مبتلا به کرونا در این تیم به 25 نفر رسیده است که نام بافتیمبی گومیس، سباستین جووینکو، سالم الدوسری و سرمربی این تیم، لوچسکو در میان افراد مبتلا به کرونا دیده می شود.افزایش شمار افراد مبتلا به کرونا در تیم الهلال سبب شد که آنها بدون دروازه بان ذخیره و تنها با 5 ذخیره به مصاف پاختاکور بروند و با این وجود، یک تساوی ارزشمند را کسب کردند.


روزنامه الشرق الاوسط در یادداشتی به ستایش تیم الهلال پرداخته است. این روزنامه در یادداشتی نوشته است:
«همه حق دارند در مورد فوتبال صحبت کنند چرا که فوتبال یک امر عمومی است، همانطور که باشگاه الهلال یک تیم با شخصیت، با قدمت و پر از دستاوردهاست و داری یک جایگاه عمومی است. این تیم تنها برای فوتبالدوستان عربستانی نیست، بلکه برای میلیون ها نفر در خلیج فارس و جهان عرب است که عاشق این باشگاه هستند.

 

1528806


اما هیچ کس حق ندارد بدون ادله و مدرک به این تیم اتهام وارد کند. تعداد افراد مبتلا به کرونا در این تیم رو به افزایش است و مدیران الهلال باید در این زمینه تدبیری بیندیشند. 
سامی الجابر ستاره سابق الهلال در توییترش نوشته است: AFC مسئولان الهلال را مجبور کرده است که با وجود تنها 13 بازیکن و یک دروازه بان مرحله گروهی و مقدماتی را به اتمام برسانند. آیا بهتر نیست که یک فرصت برابر به باشگاه ها داده شود تا بازیکنان جدیدی را به تیم اضافه کند؟ آیا بهتر نیست همانند اتفاقی که برای الوحده امارات افتاد، بجای آنکه شاهد انصراف تیم ها از لیگ قهرمانان آسیا باشیم، AFC با توجه به این وضعیت فورس ماژور، یک انعطافی از خود نشان تا تیم ها مجاز باشند بازیکنان جدیدی را به لیست خود اضافه کنند؟

 

1528808


بله، الهلال مقابل پاختاکور ازبکستان، با ده بازیکن کمتر بازی کرد و در لیست ذخیره هایش هیچ دروازه بانی نداشت. با این وجود، همان انتظاری که از الهلال داشتیم، تعبیر شد. آنها یک تیم غول پیکر هستند که در بازی مقابل پاختاکور تقریباً برنده شدند و در آستانه صعود قرار گرفتند، اما همه باشگاه ها مانند الهلال نیمکت قوی ندارند که بتواند به تیم اصلی کمک کند.»

دیدگاه‌ها