کد خبر : 1710112 | 04 مهر 1399 ساعت 20:28 | 83.9K بازدید | 0 دیدگاه

آلوارو موراتا:

رونالدو از انتقال من به یوونتوس خوشحال شد

آلوارو موراتا، مهاجم جدید یوونتوس از بازگشت به این تیم ابراز رضایت کرد.

رونالدو از انتقال من به یوونتوس خوشحال شد


به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و مطرح شدن اسامی متعدد، در نهایت یوونتوس موفق شد با قراردادی قرضی و حق خرید آلوارو موراتا را از اتلتیکومادرید جذب کند. این مهاجم 27 ساله در اولین نشست خبری خود از همبازی شدن مجدد با کریستیانو رونالدو این بار در تورین ابراز رضایت کرد.

 

آلوارو موراتا گفت: "بازگشت به یوونتوس عالی است. من اکنون انسان و بازیکن باتجربه تری هستم و این شانسی برای تمام زندگی من است. تماشای آندره پیرلو در قامت سرمربی عالی است. پیرلو ساخته شده که همیشه نفر اول باشد، یوونتوس به او احتیاج دارد و من خوشحالم که اینجا در کنار پیرلو هستم.

 

1530549

 

بعد از دو جلسه تمرین من تحت تاثیر نحوه مدیریت پیرلو و رابطه اش با گروه قرار گرفتم. پیرلو می داند که چگونه ما را به بازی با توپ سوق دهد. من مطمئنم که ما خوب کار خواهیم کرد. من آماده بازی و انجام وظایفی هستم که سرمربی از من بخواهد. من می خواهم برنده شوم و دوست دارم 35 گل بزنم.

 

همبازی شدن با کریستیانو رونالدو؟ من کریستیانو را هم به عنوان بازیکن و هم یک شخص به خوبی می شناسم. من همیشه رابطه خوبی با رونالدو داشته ام و او نیز از حضور من در یوونتوس ابراز رضایت کرد.

 

جدایی از یوونتوس در سال 2016 تصمیم من نبود، اما قرارداد باید رعایت می شد. قبل از بازگشت با همه صحبت کردم و متوجه شدم که این احتمال وجود دارد. من در اتلتیکو خوشحال بودم و فراموش نمی کنم که برای آنها چه کاری کردم، اما حالا من اینجا هستم و این مهمترین مسئله است. لیگ قهرمانان یک جام بسیار مهم است، یوونتوس در فصول اخیر به فتح این جام نزدیک شده و ما امیدواریم دیر یا زود برنده این تورنمنت شویم."

دیدگاه‌ها