کد خبر : 1711755 | 13 مهر 1399 ساعت 12:31 | 71.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش گزارشگر تلویزیون به محرومیت آل کثیر

سیانکی: آنهایی که انتقاد می‌کردند به حرف من رسیدند

محرومیت عیسی آل کثیر در فاصله چند ساعت مانده به بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و النصر واکنش گزارشگر تلویزیون را هم به همراه داشت.

سیانکی: آنهایی که انتقاد می‌کردند به حرف من رسیدند

به گزارش"ورزش سه" محرومیت عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس در آستانه بازی حساس این تیم برابر النصر به بدبینی های موجود در ایران نسبت به ای اف سی دامن زد به طوری که خیلی ها این موضوع را به نفوذ عربستان در کنفدراسیون فوتبال آسیا مربوط دانستند.


محمدسیانکی گزارشگر با تجربه فوتبال در تلویزیون که پیش از این واکنش جنجالی نسبت به تاثیرپذیری ای اف سی از کشورهای عربی داشت در این رابطه گفت:" وقتی من در بازی شهرخودرو برابر الاهلی آن حرف را زدم جنجال به پا شد و خیلی از من انتقاد کردند. محرومیت آل کثیر به آن شکل اثبات چیزی بود که من گفتم."


سیانکی در حین گزارش بازی تیم های شهرخودرو و الاهلی امارات در مرحله گروهی وقتی در یک صحنه داور مسابقه یک صحنه مشکوک خطا را به سود شهرخودرو در محوطه جریمه حریف اعلام نکرد گفت:" گاهی چرک کف دست جلوی چشم داورها را می گیره." اشاره سیانکی به این موضوع بود که کشورهای عربی در ای اف سی نفوذ دارند و داوری ها به سود تیم های این کشورها است.


اظهار نظری که واکنش های تند زیادی را به همراه داشت اما حالا این گزارشگر معتقد است که محرومیت آل کثیر و خیلی از اتفاقاتی که در لیگ قهرمانان افتاد اثبات درستی ادعای او است.

دیدگاه‌ها