کد خبر : 1712123 | 14 مهر 1399 ساعت 22:55 | 84.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرجینو دست:

صادقانه نمی فهمیدم لئو مسی چه می گفت!

سرجینو دست، مدافع جدید بارسلونا از بازی کردن کنار لیونل مسی ابراز رضایت کرد.

صادقانه نمی فهمیدم لئو مسی چه می گفت!

به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه به نظر می رسید انتقال سرجینو دست از آژاکس به بایرن مونیخ قطعی شده و این مدافع 19 ساله و آمریکایی فصل بعد در بوندسلیگا بازی خواهد کرد، در نهایت خود او تصمیم به دادن پاسخ مثبت به بارسلونا گرفت. سرجینو دست دیشب و در بازی بارسا مقابل سویا در دقیقه 75 به جای جوردی آلبا وارد میدان شده و برای اولین بار لباس این تیم را بر تن کرد. حالا سرجینو دست مدعی شد متوجه حرف های لیونل مسی در میدان نمی شده است.

 

1533768

 

سرجینو دست گفت: "من امروز همه بازیکنان را ملاقات کردم و لیونل مسی نیز شامل آنها شد. مسی انگلیسی صحبت نمی کند، اما دیدار با او بسیار خاص بود. من صادقانه می گویم که متوجه نمی شدم مسی به من چه می گوید، تا زمانی که هر دو به هم لبخند بزنیم یعنی همه چیز درست پیش رفته است.

 

من از بین تمام پیشنهاداتی که داشتم بارسلونا را انتخاب کردم، زیرا همیشه بازی در این تیم رویای من بوده است. بازیکن محبوب من و اسطوره ام زمانیکه در حال رشد بودم رونالدینیو نام داشت و او تاریخچه ای بزرگ در بارسلونا از خود بر جای گذاشته است. وقتی متوجه شدم بارسلونا برای جذب من پیشنهاد داده، دیگر دادن پاسخ مثبت و تصمیم گیری برایم خیلی اسان بود."

دیدگاه‌ها