کد خبر : 1712163 | 15 مهر 1399 ساعت 10:38 | 15.2K بازدید | 2 دیدگاه

کرونا دست از سر ما بردار

تیکدری : منصوریان کوه انگیزه است

بازیکن تراکتور تبریز اعتقاد دارد حضور علیرضا منصوریان در این تیم قطعاً در آینده سرخپوشان موثر خواهد بود.

تیکدری : منصوریان کوه انگیزه است

مهدی تیکدری در خصوص وضعیت تمرینات تراکتور به خبرنگار ورزش سه گفت: یکی دو روز است به فاز بدنسازی رفته ایم. باید این دوره را پشت سر بگذاریم . همانطور که بدنسازی می‌کنیم کارهای تاکتیکی نیز انجام می‌دهیم . تمرینات متنوع هستند، امیدوارم آن طور که باید بدن هایمان را برای سوپر جام و‌ شروع لیگ آماده کنیم.


او در مورد تجربه کار با علیرضا منصوریان ادامه داد : من به تازگی زیر نظر ایشان تمرین می کنم و قبلا سابقه کار با ایشان را نداشتم . علی آقا هر جا که بود موفق عمل کرده است و  مطمئنم در تراکتور هم همین می شود . مطمئنا حضور او به ما در حد زیادی انرژی و انگیزه می‌دهد و ما هم سعی می‌کنیم  متقابلاً این انگیزه را به ایشان برگردانیم و در زمین نشان دهیم که می‌توانیم چیزی که او در ذهن دارد را به خوبی اجرا کنیم.


بازیکن سرخ پوشان تبریز  در پاسخ به این سوال که دوست دارد در پست دفاع بازی کند یا هافبک نیز عنوان کرد: برای من فرقی نمی‌کند هر جا  مربی صلاح بداند بازی می‌کنم.


تیکدری در پایان افزود: بزرگترین ضربه را غیبت پرشورها به ما زد . امیدوارم به خاطر حضور هواداران هم که شده هر چه زودتر کرونا دست از سر ما بردارد!

دیدگاه‌ها