کد خبر : 1712202 | 15 مهر 1399 ساعت 13:18 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

مشکلات مالی و فرار ستاره ها از جده

الاهلی به دنبال جانشین برای عمرالسوما

روزنامه الجزیره عربستان اعلام کرد که باشگاه الاهلی عربستان در جستجوی جانشینی برای مهاجم سوریه ای خود عمرالسوما است که اصرار به ترک باشگاه دارد.

الاهلی به دنبال جانشین برای عمرالسوما

به گزارش"ورزش سه"، عمرالسوما مهاجم ملی پوش سوریه ای الاهلی قصد جدایی اش را به مسئولان این باشگاه اعلام کرد. مدیران باشگاه الاهلی تلاش زیادی را برای حفظ این بازیکن انجام می دهند اما به نظر می رسد مهاجم سوری تصمیم خود را گرفته و همین امر الاهلی را برآن داشته تا در فصل نقل و انتقالات فعلی به دنبال گزینه دیگری برای خط حمله اش باشد.


در صورت جدایی السوما ، الاهلی بعد از رفتن تاوارس دو بازیکن اصلی خط حمله اش را از دست داده است. جیانینی تاوارس مهاجم اهل کیپ ورد نیز قبل از این قراردادش را یکطرفه با الاهلی فسخ کرده بود.


الاهلی که از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان توسط النصر حذف شد یک بحران بزرگ مالی و مدیریتی را پشت سر می گذارد که باعث شد تعدادی از ستاره ها مثل تاوارس و یوسف بلایلی این تیم را ترک کنند. السوما در بیانیه ای اعلام کرده بود می خواهد الاهلی را ترک کرده و به باشگاه این فرصت را بدهد که از این انتقال منتفع شود.


عمرالسوما پیش از این نیز  از مسئولان الاهلی خواسته بود که با جذب بازیکنان خوب داخلی و خارجی تیمی برای کسب عنوان قهرمانی بسازند.

دیدگاه‌ها