کد خبر : 1712294 | 15 مهر 1399 ساعت 20:01 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: هدف ایتالیا صعود در رنکینگ فیفا است

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا صعود در رنکینگ را هدفی مهم برای تیمش توصیف کرد.

مانچینی: هدف ایتالیا صعود در رنکینگ فیفا است


به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دو دو سال اخیر زیر نظر روبرتو مانچینی پیشرفت قابل توجهی داشت و دوباره به یکی از تیم های باکیفیت اروپا تبدیل شده است. در آستانه دیدار دوستانه تیم ملی ایتالیا مقابل مولداوی، روبرتو مانچینی مدعی شد هدف آتزوری صعودی دوباره در رده بندی جهانی فیفا در آینده خواهد بود.

 

1442748

 

روبرتو مانچینی گفت: "مشکل خاصی وجود ندارد و بازیکنان یوونتوس احتمالا روز چهارشنبه به اردو اضافه می شوند. رنکینگ برای ما بسیار مهم است، ما نمی توانیم عملکرد ماه های اخیرمان را زیر سوال ببریم. ما هشت یا نه رتبه صعود کرده ایم و دوست داریم قبل از قرعه کشی مقدماتی جام جهانی حتی باز هم بالاتر برویم. ما باید در بازی هایی خیلی روی شان حساب باز نمی شود نیز خوب عمل کرده و بازیکنان را نیز تغییر دهیم.

 

ما بسیار خوشحالیم که بازی های تیم ملی ایتالیا نگاه هواداران زیادی را به خود جلب می کند و مردم حتی اگر در خانه هم باشند بازی ها را از تلویزیون تماشا می کنند. سبک بازی مولداوی نیز مانند بوسنی است و آنها نیز رویکردی دفاعی دارند. این اتفاق قبلا برای ما نیز رخ داده و اکثر اوقات نیز شرایط به خوبی پیش رفت. ما تیم بسیار متفاوتی از شرایط معمول داریم، اما فکر نمی کنم مشکلی وجود داشته باشد. آنها همه جوانانی هستند که طی دو سال گذشته در کنار ما بوده اند.

 

انتقال فدیکو کیه زا به یوونتوس؟ برای ما، او بازیکن مهمی محسوب می شود، چه زمانی که در فیورنتینا بود و چه حالا که در یوونتوس است."

دیدگاه‌ها