کد خبر : 1712483 | 16 مهر 1399 ساعت 20:10 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

برباتوف:

اضافه شدن گرت بیل تاتنهام را ترسناک تر خواهد کرد

دیمیتار برباتوف، ستاره سابق تاتنهام می‌گوید که گرت بیل حالا در این تیم برخلاف رئال مادرید احساس اهمیت می‌کند.

اضافه شدن گرت بیل تاتنهام را ترسناک تر خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از کش و قوس های فراوان و هنگامی که به نظر می رسید رئال مادرید از فروش گرت بیل ناامید شده است نهایتاً توافق بین باشگاه اسپانیایی و تاتنهام شکل گرفت تا بیل یک فصل به مدت قرضی راهی تیم لندنی شود. همچنین اصلا بعید نیست که قرارداد ستاره ولزی در پایان فصل به شکل دائمی درآید؛ موضوعی که ارتباط مستقیمی با عملکرد این بازیکن در فصل جاری خواهد داشت.

 

 

1531948

 

 

دیمیتار برباتوف معتقد است که گرت بیل در رئال مادرید خیلی احساس اهمیت نمی کرده و می تواند در تاتنهام به یک مهره قابل اتکا تبدیل شود. ستاره سابق تیم لندنی در این باره گفت: " اگر گرت بیل بتواند ذهنیت پیروزی خود را به زمین مسابقه منتقل کند، صادقانه بگویم این برای باشگاه‌های دیگر ترسناک خواهد بود. همه ما فیلم خوشحالی گرت بیل هنگام پیروزی تاتنهام مقابل چلسی را تماشا کرده ایم و می بینیم که او هنوز هم به چنین چیزهایی اهمیت می‌دهد و علاقه مند است."

 

برباتوف در ادامه گفت: " در مادرید، با وجود تمام تمریناتی که داشت، او واقعاً عضوی از تیم نبود و احساس می کرد که کنار گذاشته شده است. او احساس نمی کرد عضوی از تیم باشد زیرا به او اجازه داده نمی شد به رقم خوردن اتفاقات خوب کمک کند. برعکس اگر شما در تیمی احساس اهمیت کنید و حتی چنانچه مصدوم باشید باز هم دوست دارید تیمتان برنده شود.

 

 

1530418

 

 

شما بازی منچستر یونایتد مقابل تاتنهام را دیدید. همکاری هری کین و سون هیونگ مین در حال قدرتمند تر شدن است و به نظر من اضافه شدن گرت بیل به آنها، تاتنهام را ترسناک تر می کند."

دیدگاه‌ها