کد خبر : 1712893 | 19 مهر 1399 ساعت 12:45 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

خیلی زحمت می‌کشم

پریسا عرب: مسابقات ایران شبیه تمریناتم است

بانوی دونده ایران می‌گوید در صورت حمایت توانایی کسب سهمیه مسابقات جهانی را دارد.

پریسا عرب: مسابقات ایران شبیه تمریناتم است

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، پریسا عرب در جریان سه مرحله از مسابقات دوومیدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور سه بار رکوردشکنی کرد. او در مرحله اول رکورد باشگاهی ۵۰۰۰ متر و در مرحله سوم رکورد ملی ۵۰۰۰ و ۱۰ هزار متر بانوان ایران را ارتقا داد.  

این ورزشکار در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به مسابقات قهرمانی باشگاه‌ها گفت: مشکل این بود که در ۲۶ روز سه مرحله از مسابقات را برگزار کردند و اصلا فرصت ریکاوری نداشتیم،  مخصوصا من که در ۵ و ۱۰ هزار متر مسابقه می‌دهم و بیشترین مسافت را می‌دوم اما به هر حال تمام شد. دو بار رکورد ملی و یک بار رکورد باشگاهی را شکستم و با ۸۸ امتیاز پرامتیازترین ورزشکار بین بانوان شدم.  

 

او در ادامه افزود: در کل از عملکردم راضی هستم اما شرایط مسابقه خوب نبود چون رقیب نداشتم و باد ورزشگاه زیاد بود. اگر رقیبی کنارم می‌دوید رکوردهای بهتری ثبت می‌کردم.  

عرب در مورد به انتخابات ریاست فدراسیون اشاره و بیان کرد: منتظر انتخاب رئیس فدراسیون هستم تا ببینم چه برنامه‌ای برای ورزشکاران دارد. برنامه‌ام را به او ارائه می‌دهم. اگر فدراسیون برنامه ریزی کند قطعا بهترین نتیجه را می‌گیرم و حتی می‌توانم سهمیه مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک را کسب کنم اما اگر توجه نکنند کار خودم را انجام می‌دهم و جلو می‌روم.  

 

او در این مورد افزود: اگر به اردوی برون مرزی اعزام شوم و کنار رقیبان خارجی تمرین می‌کنم، توانایی ثبت بهترین رکوردها را دارم چون همه می‌بینند در مسابقه خیلی راحت می‌دوم و مسابقات ایران شبیه تمریناتم است.  فدراسیون باید برنامهریزی کند چون دلار خیلی بالاست و اصلا نمی‌شود تکان خورد.  

عرب در پایان گفت: امیدوارم سهمیه المپیک را کسب کنم با اینکه سخت است اما دور از دسترس نیست چون خیلی زحمت می‌کشم و هفته‌ای تقریبا ۱۵۰ کیلومتر تمرین می‌کنم. امیدوارم فدراسیون برایم برنامه ریزی و در این راه به من کمک کند.  

دیدگاه‌ها