کد خبر : 1713719 | 23 مهر 1399 ساعت 17:41 | 27K بازدید | 0 دیدگاه

یک تیم جدید به صف مشتریان مکس آلگری اضافه شد

به نظر می رسد که باشگاه لاتزیو شرایط به خدمت گرفتن ماسیمیلیانو آلگری را بررسی می‌کند.

یک تیم جدید به صف مشتریان مکس آلگری اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، ماسیمیلیانو آلگری بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق العاده در یوونتوس و حکمرانی با این تیم در فوتبال ایتالیا، در تابستان 2019 از بیانکونری جدا شد و جای خود را به مائوریسیو ساری داد. با این حال از آن زمان به بعد آلگری هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته و بیشتر مشغول استراحت بوده است.

 

بر اساس ادعای منابع ایتالیایی حالا آلگری بیش از هر زمان دیگری به بازگشت به دنیای سرمربیگری نزدیک شده است. طی روزهای اخیر گفته شد که این سرمربی ایتالیایی گزینه اصلی رم برای جانشینی پائولو فونسکا است و حالا به نظر می رسد که آلگری به لیست علاقه‌مندی‌های دیگر تیم شهر رم یعنی لاتزیو هم اضافه شده است.

 

 

1403767

 

 

بر اساس ادعای نشریه Il Messaggero باشگاه لاتزیو چند مرتبه پیشنهاد تمدید قرارداد سه ساله را به سرمربی موفق خود یعنی سیمونه اینزاگی ارائه داده است اما او از مذاکره و نهایتا توافق در این باره طفره رفته است؛ موضوعی که باعث شده سران لاتزیو به گزینه های جدید برای هدایت این تیم فکر کنند که به نظر می‌رسد مکس آلگری در صدر آنها قرار گرفته است.

 

پیش از این از تیم‌های زیادی مثل منچستر یونایتد و پاری‌سن ژرمن نیز به عنوان مقصد احتمالی آلگری نام برده شده بود اما هیچ کدام از آنها نهایی نشد.

دیدگاه‌ها