کد خبر : 1714060 | 26 مهر 1399 ساعت 12:01 | 10.8K بازدید | 1 دیدگاه

تست مثبت کرونای حریف یووه در آستانه بازی امشب

باشگاه کروتونه که امروز در سری آ میزبان یوونتوس اعلام کرد تست کرونای یکی از بازیکنانش مثبت بوده است.

تست مثبت کرونای حریف یووه در آستانه بازی امشب

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ایتالیایی کروتونه که امشب در سری آ میزبان یوونتوس است از طریق وبسایت خود رسماً اعلام کرد که پاسخ تست کرونای دنیس دراگوس بازیکن جوان رومانیایی این تیم مثبت بوده است.

 

دنیس دراگوس در وقفه اخیر بازی‌های ملی باشگاه کروتونه را ترک کرده و به تیم ملی زیر 21سال کشورش رومانی پیوسته بود. باشگاه کروتونه در وبسایت خود اعلام کرد که در بازگشت وقتی از دراگوس تست کرونا به روش مولکولی گرفته شده نتیجه مثبت بوده. این در حالی است که نتیجه تست اولیه او منفی بوده.

 

1536269

 

کروتونه می‌گوید این بازیکن خود را بلافاصله در قرنطینه قرار داده. این باشگاه همچنین اعلام کرد دراگوس علائم خفیف کرونا را نشان داده و از طرف تیم پزشکی باشگاه به دقت زیر نظر قرار دارد.

 

البته کروتونه در ادامه بیانیه خود در وبسایت این باشگاه می‌گوید تست سایر بازیکنان منفی بوده است. اما بر اساس قوانین و پروتکل‌های کرونایی در ایتالیا، بازیکنان تیم اول کروتونه از دیشب قرنطینه احتیاطی را آغاز کرده اند یعنی ارتباط شان با دنیای خارج قطع شده است. کروتونه می‌گوید تنها ارتباط بازیکنانش با دنیای خارج قطع شده و آنها به صورت نرمال مشغول انجام تمرینات هستند.

 

هنوز از طرف باشگاه یوونتوس یا سری آ درباره این موضوع و وضعیت دیدار امشب دو تیم خبری منتشر نشده است.

 

 

دیدگاه‌ها