کد خبر : 1715379 | 03 آبان 1399 ساعت 20:18 | 41.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرجینیو دِست:

با این که باختیم، اولین ال کلاسیکو برایم جذاب بود

سرجینیو دِست، مدافع آمریکایی بارسلونا می گوید که با وجود شکست در ال کلاسیکو اما این بازی برایش بسیار جذاب و زیبا بوده است.

با این که باختیم، اولین ال کلاسیکو برایم جذاب بود

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا بعد از شکست در دیدار هفته گذشته خود مقابل ختافه امروز در ورزشگاه نیوکمپ میزبان رئال مادرید بود. شاگردان رونالد کومان نتوانستند در دیدار حساس ال کلاسیکو عملکرد قابل قبولی از خود ارائه دهند و همین موضوع باعث شد که آنها با نتیجه 3-1 شکست را پذیرا شوند.

 

در حالیکه برخی پیش‌بینی‌ها حاکی از آن بود که سرمربی هلندی بارسا از سرخی روبرتو در جناح راست خط دفاعی خود استفاده خواهد کرد اما او خرید جدید این تیم یعنی سرجینیو دِست را در ترکیب اصلی تیمش قرار داد تا این بازیکن به اولین بازیکن آمریکایی تاریخ ال کلاسیکو تبدیل شود.

 

 

1538237

 

 

سرجینیو دِست بعد از شکست بارسلونا مقابل رئال مادرید گفت: " متاسفم که در بازی امروز شکست خوردیم اما اولین ال کلاسیکو برایم بسیار فوق‌العاده بود. رئال مادرید به خوبی از فرصت های به دست آمده استفاده کرد و به پیروزی رسید؛ کاری که ما نتوانستیم آن را انجام دهیم. با وجود پیروز نشدن در مسابقه امروز اما دیدار الکلاسیکو برای من بسیار جذاب و فوق العاده بود."

دیدگاه‌ها