کد خبر : 1715880 | 06 آبان 1399 ساعت 17:53 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

مک تومینای: فن دبیک هر روز لبخند می زند

اسکات مک تومینای، هافبک جوان یونایتد مدعی شد شرایط دنی فن دبیک به زودی مساعد خواهد شد.

مک تومینای: فن دبیک هر روز لبخند می زند


به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد در اولین بازی این فصل خود در لیگ قهرمانان در خانه پاری سن ژرمن به پیروزی شیرینی دست یافت و حالا فردا شب در اولدترافورد پذیرای لایپزیش خواهد بود. اسکات مک تومینای در کنفرانس خبری پیش از این دیدار ورود بازیکنان جدید به یونایتد را موجب افزایش قدرت این تیم خواند.

 

نیمکت نشینی های دنی فن دبیک: "شما می بینید که او هر روز با لبخند بزرگی روی لبانش به تمرین می آید. من کاملا مطمئن هستم که فن دبیک به زودی به چهره ای بزرگ در تیم ما تبدیل خواهد شد.

 

1538944

 

انتقال دنی فن دبیک به اضافه بازیکنانی چون ادینسون کاوانی و الکس تلس باعث افزایش قدرت رختکن یونایتد شده است و شما می توانید این موضوع را با سبک بازی الکس تلس هنگام بازی و عملکرد فن دبیک هنگام حضور در زمین مشاهده کنید. هیچ هراس و مشکلی در مورد فن دبیک وجود ندارد و اجازه بدهید او با شرایط لیگ و کشور جدید خود آشنا و سازگار شود."

 

شروع فصل پرفراز و نشیب برای منچستریونایتد: "فرصت زیادی برای برگزاری اردوی پیش فصل نداشتیم و این رقابت ها را می توان به مثابه فرصت خوبی برای افزایش آمادگی فیزیکی تیم دانست. حالا ما شروع به طی کردن این مسیر کرده ایم و همه بازیکنان به دنبال جا افتادن در ترکیب تیم هستند. وقتی ما در میانه میدان از سیستم چرخشی استفاده می شود، احساس می کنم همه ما هافبک های یونایتد توانایی بازی کنار یکدیگر را داریم. سرمربی معتقد است گاهی بازیکنان خاصی به استراحت نیاز دارند و همه ما از بازی کنار یکدیگر خوشحال هستیم."

دیدگاه‌ها