کد خبر : 1716931 | 12 آبان 1399 ساعت 10:55 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

بدشانسی بزرگ برای محمدجواد ابراهیمی

جانشین علیرضا کریمی هم رباط پاره کرد!

مدعی اصلی وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد ایران جهت حضور در مسابقات جهانی با پارگی رباط صلیبی مواجه شد.

جانشین علیرضا کریمی هم رباط پاره کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مصدومیت شدید علیرضا کریمی و جراحی او از ناحیه زانو باعث شد تا این کشتی گیر شانس حضور در مسابقات جهانی 2020 صربستان را از دست بدهد، کادرفنی روی حضور محمدجواد ابراهیمی حساب ویژه ای باز کرده بود. 


در وزن 92 کیلوگرم ابراهیمی چند ماه قبل توانست مقتدرانه مدال طلای آسیا را کسب کند و در رقابت های لیگ برتر هم نشان داد که رقیبی در غیاب علیرضا کریمی ندارد. 


از سویی ایران در این وزن سال گذشته توسط علیرضا کریمی صاحب مدال نقره جهان شده بود و می توانست در مسابقات جهانی 2020 یک فینالیست دیگر داشته باشد. 


حالا در آستانه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی آزاد خبر رسیده که محمدجواد ابراهیمی، کشتی گیر مازندرانی هم در تمرینات از ناحیه رباط صلیبی و مینیسک دچار پارگی شدید شده و باید پای خود را به زودی به تیغ جراحان بسپارد.


با این وضعیت به نظر می رسد ابراهیمی هم مسابقات جهانی 2020 را از دست داده تا ایران در وزن 92 کیلوگرم شانس کمی برای رسیدن به مدال داشته باشد. البته رقابت های انتخابی این وزن با حضور 4 کشتی گیر دیگر یعنی حسین شهبازی، محمدحسین میرباغبان، حسین جلالی نژاد و ارشک محبی پیگیری خواهد شد. 


از سوی دیگر شنیده می شود هیات کشتی مازندران بعد از مصدومیت ابراهیمی از کادرفنی درخواست کرده تا با حضور کامران قاسمپور در وزن 92 کیلوگرم موافقت کند. قاسمپور که رقیب اصلی حسن یزدانی در 86 کیلوگرم بوده، حالا ممکن است شانس خود را در یک وزن بالاتر بیازماید.

دیدگاه‌ها