کد خبر : 1717198 | 13 آبان 1399 ساعت 21:48 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ناگلزمان به غیبت نیمار و امباپه برابر لایپزیش

یولیان ناگلزمان، سرمربی لایپزیش می‌گوید پاری سن ژرمن بدون کیلیان امباپه و نیمار نیز تیمی قدرتمند است.

واکنش ناگلزمان به غیبت نیمار و امباپه برابر لایپزیش

به گزارش "ورزش سه"، لایپزیش، تیم شگفتی ساز فصل گذشته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، مسابقات فصل جدید را هم با پیروزی مقابل استانبول باشاک شهیر آغاز کرد. اما آنها هفته گذشته در کمال ناباوری با شکست عجیب و غریب 5-0 مقابل منچستریونایتد مواجه شدند.

 

 

1540837

 

 

شاگردان یولیان ناگلزمان فرداشب در آخرین بازی خود در مرحله رفت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا میزبان پاری سن ژرمن خواهند بود. ناگلزمان پیش از این بازی درباره غیبت کیلیان امباپه و نیمار در مسابقه فردا گفت: " حتی اگر دو بازیکن برجسته خود را در اختیار نداشته باشند باز هم تیمی قدرتمند هستند. PSG با این دو بازیکن قدرتمند تر بود اما ما هم اگر بازیکنان غایب مان در اختیار داشتیم چنین شرایطی را تجربه می‌کردیم.

 

قطعاً با یک شکست هیچ چیزی از دست نخواهد رفت اما ما تحت فشار قرار خواهیم گرفت. اگر بتوانیم در دو بازی چهار امتیاز از آنها بگیریم، سرنوشت در دست خودمان خواهد بود."

 

 

1540836

 

 

ناگلزمان درباره شکست هفته گذشته لایپزیش برابر منچستر یونایتد نیز گفت: " من فکر می‌کنم که در 10 دقیقه ابتدایی آن مسابقه بسیار شجاع بودیم اما پس از گل اول آنها این شجاعت به طور کامل از بین رفت. این یک درس بزرگ برای ما بود و نباید خود را پنهان کنیم."

 

دیدگاه‌ها