کد خبر : 1717675 | 16 آبان 1399 ساعت 17:40 | 27.2K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوز: بدترین دوران فوتبالم در یوونتوس رقم خورد

دنی آلوز، ستاره سابق یوونتوس می‌گوید که بدترین دوران فوتبالش در این تیم رقم خورده است.

  دنی آلوز: بدترین دوران فوتبالم در یوونتوس رقم خورد

به گزارش "ورزش سه"، مدافع برزیلی در تابستان سال 2016 و بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل شگفت انگیز در بارسلونا از این تیم جدا شد و به شکل آزاد به یوونتوس پیوست. بیانکونری در آن زمان تا آستانه کسب سه گانه پیش رفت چرا که آنها اسکودتو و جام حذفی ایتالیا را فتح کرده بودند اما نهایتاً در فینال لیگ قهرمانان اروپا کار را به رئال مادرید واگذار کردند.

 

علی رغم همه اینها اما دنی آلوز می‌گوید که او هنگام حضور در یوونتوس بدترین دوران فوتبال خود را پشت سر گذاشته است. او در این باره گفت: " همه بازیکنانی که بارسلونا را ترک می‌کنند صددرصد پشیمان می‌شوند. با این حال آیا باید این موضوع را بپذیرید یا تمام زندگی را به کام خود تلخ کنید؟"

 

 

1205861

 

 

آلوز در ادامه گفت: "سالی که در یوونتوس گذراندم بدترین دوران کاری من بود زیرا می خواستم که شرایط مثل بارسلونا باشد اما اینطور نبود. در واقع آن زمان من مجبور شدم که برابر این موضوع مقاومت کنم. من می خواستم تمام دوران فوتبال خود را در بارسلونا بگذرانم اما آنها به من بی احترامی کردند و به نوعی مرا بیرون انداختند. اگر آنها اینگونه با من رفتار نمی کردند هنوز هم در بارسلونا بودم. من پیشنهاد مالی بالای رئال مادرید که تیم فوق‌العاده ای بود را برای رفتن به نوکمپ رد کرده بودم."

دیدگاه‌ها