کد خبر : 1717721 | 16 آبان 1399 ساعت 20:00 | 11K بازدید | 0 دیدگاه

شب آرام و دور از آمادگی بشار رسن

فصل بیستم برای پرسپولیس که قهرمان چهار دوره گذشته این رقابت هاست با تساوی شروع شد تا آنها آغاز خوبی نداشته باشند.

شب آرام و دور از آمادگی بشار رسن

به گزارش "ورزش سه "، دیدار تیم های پرسپولیس و سایپا در ورزشگاه دستگردی تهران بدون گل به پایان رسید تا در پایان دو تیم تهرانی با کسب یک امتیاز لیگ بیستم را شروع کنند. قرمزها که در سال های اخیر عادت نداشتند فصل را با تساوی شروع کنند،در روزی که چند موقعیت گل را روی درخشش منادی از دست دادند ،در پایان تنوانستند دروازه نارنجی پوشان تهرانی را باز کنند تا بعد از یازده بازی پیاپی برابر این تیم گلی به ثمر نرسانند.


جدا از بازی خوب تیم ابراهیم صادقی که بازیکنانش شب خوبی را سپری کردند و احمد منادی دروازه بان این تیم که چند واکنش عالی داشت ، در این بازی مغز متفکر قرمزها ،بشار رسن از دوران اوج خود فاصله زیادی داشت و از خلاقیت او در زمین چیزی دیده نشد.


بشار که اصرار زیادی برای جداشدن از باشگاه داشت و خیلی دیر به تمرینات پیش فصل پرسپولیس اضافه شد ،هیچ نشانی از بشار فصول گذشته و لیگ قهرمانان آسیا که در ماه گذشته برگزار شد نداشت ،تا قرمزها نتوانند فصل را با پیروزی شروع کنند.


یحیی که در فینال لیگ قهرمانان آسیا در 29آذر احسان پهلوان و وحید امیری را در خدمت ندارد از حالا باید به فکر رساندن بشار به اوج آمادگی باشد تا قرمزها در میانه میدان کمبودی را احساس نکنند.

دیدگاه‌ها