کد خبر : 1717845 | 17 آبان 1399 ساعت 14:33 | 20.1K بازدید | 1 دیدگاه

مانوئل پیگرینی:

مسی بهترین بازیکن دنیاست ولی در کنار رونالدو

سرمربی رئال بتیس مسی را همراه با کریس رونالدو برترین بازیکن دنیا می داند.

مسی بهترین بازیکن دنیاست ولی در کنار رونالدو

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس امروز در ورزشگاه نوکمپ میهمان بارسلوناست. تیم تحت هدایت مانوئل پیگیرینی وضعیت نسبتا خوبی در فصل جاری دارد و می تواند بارسا را به چالش بکشد. به خصوص این روزها که بارسلونا فرم گذشته خود را ندارد. پیگیرینی که پیش از این به عنوان مربی ویارئال، رئال مادرید، مالاگا و منچسترسیتی برابر بارسا قرار گرفته، معتقد است امشب شانس کسب سه امتیاز را دارند.

 

 

1307523

 

 

پیگرینی در نشست خبری این بازی گفت:« همیشه با این هدف وارد زمین می شویم که سه امتیاز را بگیریم اما برابر بارسا این همیشه کار دشواری است. مطمئنم در طول 90 دقیقه، بازیکنانم همه توان شان را خواهند گذاشت تا برنده از میدان خارج شوند.»

 

 

1541167

 

 

پیگرینی یک فصل سرمربی کریستیانو رونالدو بود و شناخت خوبی از فوق ستاره پرتغالی دارد. او در پاسخ به سوالی در مورد مقایسه رونالدو و مسی گفت:« مسی همچنان بهترین بازیکن دنیاست اما در کنار کریستیانو رونالدو.

هر دو بیش از یک دهه است که تفاوت ها را رقم زده اند. البته مسی و رونالدو حتی در بهترین روزهای فوتبالی شان قادر نبودند به تنهایی باعث پیروزی تیم شوند و همیشه به کمک هم تیم های شان نیاز داشتند و خواهند داشت. فوتبال یک ورزش انفرادی نیست. الان مسی چندان روی فرم قرار ندارد ولی نمی توان توانایی های او را زیر سئوال برد و به او تردید داشت. مسی اخیرا با بارسا وارد حواشی شد ولی عملکرد او در زمین و تعهدش بدون تغییر بوده است.»

 

 

دیدگاه‌ها