کد خبر : 1718127 | 18 آبان 1399 ساعت 17:47 | 16.9K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم آل کثیر با انگیزه‌تر از گذشته به پرسپولیس برگردد

پیوس: عبدی با تمرینات اختصاصی یک گلزن بزرگ خواهد شد

پیشکسوت پرسپولیس مدعی است نمایش این تیم مقابل سایپا در هفته اول بد نبوده و سرخپوشان با بدشانسی از دستیابی به سه امتیاز دور ماندند.

پیوس: عبدی با تمرینات اختصاصی یک گلزن بزرگ خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد پیوس، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص عملکرد این تیم در هفته اول لیگ برتر مقابل سایپا گفت: پرسپولیس بعد از حضور در فینال آسیا توانسته یک موفقیت بزرگ به دست بیاورد و جا دارد بار دیگر این مهم را به هواداران و خصوصا کادرفنی و بازیکنان تیم تبریک بگویم. در بازی روز گذشته نیز پرسپولیس در بیشتر دقایق بازی مالکیت را در اختیار داشت و فرصت‌های خوبی را نیز روی دروازه خلق کرد که با بدشانسی و البته نمایش موفق گلر حریف از دستیابی به گل ناکام ماند. با این حال خوشحالم که بازیکنان پرسپولیس روی فلسفه دستیابی به موفقیت‌های بیشتر حرکت می‌کنند و از تساوی خارج از خانه مقابل سایپا نیز ناراضی هستند. 

 

پیوس درباره ناهماهنگی بین بازیکنان نیز گفت: پرسپولیس هفت بازیکن جدید به خدمت گرفته و محرومیت آل کثیر نیز در آستانه این بازی اثر روانی روی تیم داشت. مسلما آل کثیر قادر بود بخش بزرگی از بار تهاجمی تیم را برعهده بگیرد. برای او واقعا از ته دل ناراحتم و امیدوارم با حفظ روحیه قدرتمندتر و باانگیزه تر از گذشته به تیم بازگردد. روند حرکتی پرسپولیس اما مشکلی ندارد و این تیم با یحیی قادر خواهد بود بار دیگر به موفقیت در لیگ دست یابد و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

 

یکی از برترین گلزنان تاریخ پرسپولیس درباره عملکرد مهاجمان پرسپولیس نیز گفت: مهدی عبدی بازیکن جوانی است و نباید زیاد تحت فشار قرار گیرد. او اما قطعا از توانایی بالایی برخوردار است و با دستیابی به اعتمادبنفس بیشتر و تمرینات مناسب گلزنی و ایده گرفتن از مهاجمان صاحبنام برای سبک حرکتی و تمام کنندگی‌اش قادر خواهد بود در مسیر مهاجمان بزرگی که در سال‌های اخیر در این تیم درخشیدند گام بردارد. او ذاتا نشان داده که می‌تواند کارهای بزرگی را به سرانجام برساند و نمونه آن را در آسیا و برابر النصر با گل ارزشمندی که برای تیم زد دیدیم. همانطور که گفتم او باید برای این موقعیتی که در اختیار دارد وقت بگذارد و سعی کند با تمرینات اختصاصی و الگوبرداری مناسب هر چه زودتر پا جای بزرگان بگذارد و یک بازیکن قابل اعتنا و غیرقابل گذشت از نامش لقب گیرد. مطمئنا با محرومیت آل کثیر اکنون تمام نگاه‌ها متوجه اوست و باید از این فرصت هر چه زودتر و به بهترین شکل در مسیر شکوفایی قرار داشته باشد.

 

پیوس درباره یحیی گل محمدی هم به نکته جالبی اشاره می‌کند: یحیی علیرغم مشکلاتی که تیم پشت سر گذاشته، با حضور در فینال آسیا و قهرمانی با این تیم در فصل گذشته لیگ برتر، توانسته یک کارنامه قابل دفاع از خود به جا بگذارد. من واقعا متاسف شدم از این بابت که شنیدم او طی این مدت به شدت از سوی مدیریت تحت فشار قرار داشته است. نباید کادری که برای موفقیت تیم تلاش می‌کند را دلسرد کرد و امیدوارم مدیریت جدید و همچنین ابراهیم شکوری که به عنوان فوتبالیست در این تیم فعالیت داشته، با شناخت شرایط در جهت موفقیت تیم همکاری‌های لازم را صورت دهند.

 

 

 

1542365

 

 

به بازیکنانم و پتانسیل بزرگ آنها در ویستاتوربین ایمان دارم

 

فرشاد پیوس که در این فصل هدایت ویستاتوربین را برعهده گرفته درباره وضعیت این باشگاه برای حضور در لیگ دسته دوم به ورزش سه  گفت: بعد از صعود با چوکای تالش موقعیت برای ادامه همکاری با این تیم فراهم نبود و جا دارد از تمامی هواداران و مردم خوب تالش در همکاری و حمایتی که داشتند تشکر ویژه داشته باشم و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. در ویستاتوربین هم اوضاع را مناسب دیدم. یک مدیریت هماهنگ و کاملا فوتبالی که در مسیر شکوفایی فوتبال هزینه می‌کنند. هزینه کردن در فوتبالی که قطعا خروجی ندارد سخت است و ریسک این کار بزرگ را مدیران ویستاتوربین پذیرفته‌اند و این جای قدردانی دارد. ما به دنبال پیشرفت بیشتر و موفقیت خواهیم بود و این شعار ماست. بازیکنان ما همه ذهن بزرگی دارند و لیاقت خود را حضور در سطح بالاتر می‌دانند و بر این اساس در تلاش خواهیم بود تا با شروع مسابقات و ارائه کیفیت مناسب در مسیر کسب نتیجه به امتیاز صعود دست پیدا کنیم. قطعا این مسیر دشواری خواهد بود چرا که رقابت در لیگ دو و با افزایش تیم‌های مدعی و متمول سخت‌تر شده است اما من کاملا به شاگردانم ایمان دارم و آنها قادر خواهند بود خیلی زود توانایی بالاتر از خود به نمایش بگذارند و یک موفقیت بزرگ را در سایه حمایت باشگاه به نام خود و تیم کنند.

دیدگاه‌ها