کد خبر : 1718181 | 18 آبان 1399 ساعت 23:12 | 73.8K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این تصمیمِ من پپ را شگفت زده کرد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول می گوید استفاده از چهار مهاجم در مسابقه امروز برابر منچسترسیتی تصمیم خوبی بوده است.

کلوپ: این تصمیمِ من پپ را شگفت زده کرد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امشب در مسابقه ای که شاید کمی شانس نیز با این تیم همراه بود و کوین دی بروین می توانست یک پنالتی را برای منچسترسیتی تبدیل به گل کند، به یک امتیاز در اتحاد دست یافت. این تساوی باعث شد که لیورپول جایگاه خود را در صدر جدول از دست بدهد اما هنوز راه زیادی تا پایان باقی مانده و قطعاً تیم یورگن کلوپ یکی از مدعیان اصلی قهرمانی خواهد بود.

 

یورگن کلوپ در پایان بازی درباره مسائل مختلف صحبت کرد.

 

دیدار با سیتی
فکر می‌کنم در برابر تیمی مانند منچسترسیتی شما باید تمام موقعیت های خود را تبدیل به گل کنید اما ما این کار را انجام ندادیم. با این حال در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم و من کاملا راضی هستم؛ اگرچه بعد از گل اول کمی عملکردمان دچار افت شد اما بازی خوبی بود.

 

 

1542441

 

 

برنامه مسابقات
فکر می‌کنم که اوضاع طوری پیش رفت که همه چیز دچار تغییر شده اما این اتفاق در مورد برنامه مسابقات رخ نداده است‌. اصلا تعجب برانگیز نیست که این حجم از مصدومیت به وجود می آید و من فکر می کنم که باید قانون پنج تعویض مورد استفاده قرار گیرد.

 

پنالتی سیتی
هنوز فرصت نکردم که این صحنه را ببینم اما می‌دانم که همه درباره آن حرف می‌زنند. با این حال معتقدم که قوانین مربوط به هند یا آفساید نیاز به توجه دوباره و بازنگری دارد.

 

 

1542462

 

 

مصدومیت الکساندر آرنولد
فعلا در مورد آسیب دیدگی ترنت چیزی نمی دانم اما نکته اطمینان‌بخش این است که او قطعاً در مسابقات ملی حاضر نخواهد شد.

 

استفاده از چهار مهاجم برابر سیتی
فکر می کنم این ایده کاملاً جوابگو بود و به نوعی پپ گواردیولا را شگفت زده کرد. وقتی ما مقابل تیمی مانند منچسترسیتی می‌توانیم با چهار مهاجم به میدان برویم پس در برابر سایر تیم ها نیز این امر امکان پذیر خواهد بود.

 

 

1542467

دیدگاه‌ها