کد خبر : 1718986 | 23 آبان 1399 ساعت 21:10 | 27.3K بازدید | 0 دیدگاه

عزت‌اللهی با گل آمد، با پاس گل رفت(عکس)

هافبک دفاعی تیم ملی در حضور کوتاه مدت مقابل بوسنی نمایش موثری داشت و یک پاس گل داد.

به گزارش "ورزش سه"، سعید عزت‌اللهی پس از چهار سال و نیم حضور پیاپی در اردوهای تیم ملی، در فهرست مارک ویلموتس قرار نگرفت و در نخستین اردوی ایران پس از سرمربیگری دراگان اسکوچیچ نیز حضور نداشت، اما او در اردوی نوامبر تیم ملی توانست دوباره به لیست برگردد و بازی خوبی مقابل بوسنی ارائه دهد.

 

هافبک دفاعی مورد علاقه کارلوس کی‌روش، در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب خوبی با پیوستن به وایله داشت و در هشت مسابقه ابتدایی فصل سوپر لیگ دانمارک به میدان رفت و توانست بازی درخشانی به نمایش بگذارد.

 

عزت‌اللهی که تبدیل به مهره ثابتی در وایله شده، تاکنون در سوپر لیگ دانمارک دو گل به ثمر رسانده و روی یک گل دیگر موثر بوده که این عملکرد او موجب شد تا دراگان اسکوچیچ دوباره از او دعوت کند و به‌عنوان یار جانشین مقابل بوسنی و هرزگوین به میدان بفرستد.

 

1543618

 

این هافبک دفاعی تیم ملی در دقیقه ۷۶ بازی شب گذشته مقابل بوسنی به جای وحید امیری به میدان رفت و علاوه بر برتری در نبردهای میانه زمین، در دقایق تلف شده با پاس چیپ تماشایی به پشت مدافعان حریف، مهدی قایدی را در موقعیت خوبی قرار داد تا این بازیکن تعویضی هم گلزنی کند.

 

بدون تردید نمایشی که عزت‌اللهی در همین حضور کوتاه مدت مقابل بوسنی داشت، موجب می‌شود تا اسکوچیچ نسبت به قبل نگاه ویژه‌تری روی او داشته باشد و احتمالا در اردوهای بعدی تیم ملی نیز از او دعوت کند.

دیدگاه‌ها