کد خبر : 1719629 | 27 آبان 1399 ساعت 16:00 | 28.5K بازدید | 0 دیدگاه

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

ستاره کامرونی سابق بارسا و اینتر ممکن است برای انجام یک بازی رسمی، از بازنشستگی برگردد.

ساموئل اتوئو در آستانه بازگشت به فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، ساموئل اتوئو سال ها در تیم هایی چون مایورکا، بارسا و اینتر خوش درخشید و او را خیلی ها بهترین فوتبالیست آفریقایی تاریخ می دانند. اتوئو چندی پیش بازنشسته شد اما امروز رسانه های اسپانیایی خبر از احتمال بازگشت او به میادین دادند.

 

 

1537054

 

 

باشگاه راسینگ مورسیا از دسته سوم اسپانیا به وی پیشنهاد حضور در یک بازی رسمی در کوپا دل ری را داده و او در حال بررسی این پیشنهاد است.

مورسیا باید به مصاف لوانته در دور یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برود و عجیب اینکه تصمیم گرفته این بازی را به کمک اسپانسرهایش در دوبی برگزار کند. دیداری که اهمیت بالایی برای این تیم دارد تا جایی که از اتوئو خواسته تا برای این تک بازی قرارداد ببندند.

 

 

1544486

 

 

رئیس مورسیا در این رابطه به رادیو مارکا گفت:« در حال حاضر شرایط جذب اتوئو 50-50 است و هفته بعد همه چیز مشخص خواهد شد. اگر اتوئو نیاید، پلان B را فعال خواهیم کرد. اسپانسرهایی در امارات و مکزیک داریم که هزینه برگزاری بازی با لوانته در دوبی را متقبل می شوند. این بازی برای ما اهمیت خیلی بالایی دارد. اگر اتوئو پذیرد که در این بازی برای ما به میدان برود، مربی موظف است او را در ترکیب قرار دهد. می دانم شاید غیرمعمول باشد ولی این بار استثنا خواهد بود.»

 

 

El Racing Murcia quiso jugar la Copa en Dubái y mira a Eto'o | La Verdad

دیدگاه‌ها