کد خبر : 1719826 | 28 آبان 1399 ساعت 14:40 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

بحران دفاعی رئال در آستانه بازی با ویارئال و اینتر

هر دو مدافع میانی اصلی رئال مادرید شب گذشته مصدوم شدند.

بحران دفاعی رئال در آستانه بازی با ویارئال و اینتر

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، ویروس فیفا این بار به رئال ضربه سختی زد و با مصدومیت سرخیو راموس و رافا واران، اکنون دست زیدان برای بازی های حساس پیش رو بسته به نظر می رسد.

 

 

1544782

 

 

تیم ملی اسپانیا شب گذشته توانست با شش گل بر آلمان پیروز شود اما در این بازی سرخیو راموس دقیقه 42 مصدوم شد و چاره ای جز ترک میدان نداشت.

هرچند مصدومیت راموس چندان جدی به نظر نمی رسد اما مصدومیت های عضلانی خفیف بین 7 تا 10 روز برای بهبودی زمان نیاز دارند و کاپیتان رئال قطعا بازی یکشنبه با ویارئال را از دست خواهد داد و دشوار بتواند به بازی چهارشنبه آینده مقابل اینتر برسد. دیدار برگشت برابر نراتزوری اهمیت بسیار بالایی دارد و غیبت راموس قطعا خبر خوبی برای رئالی ها نخواهد بود.

قرار است امروز تیم پزشکی رئال از پای راموس MRI بگیرد و سپس دقیق تر مشخص خواهد شد که شدت مصدومیت چقدر است.

 

 

1544781

 

 

خبر بد دیگر برای رئال مصدومیت رافا واران در جریان بازی فرانسه و سوئد بود. او با تصمیم دیدیه دشان بین دو نیمه تعویض شد. هرچند مصدومیت او نیز چندان مهم نیست ولی در نهایت تیم پزشکی رئال مشخص خواهد کرد که شرایط او برای بازی با ویارئال و اینتر چگونه خواهد بود.

در غیاب این دو و در صورت بهبودی کاسیمیرو از کرونا، او احتمالا همراه با ناچو و یا ادر میلیتائو(او نیز به کرونا مبتلاست) شانس بالایی برای حضور در قلب دفاع رئال را خواهند داشت.

دیدگاه‌ها