کد خبر : 1719838 | 28 آبان 1399 ساعت 15:50 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

لوتار ماتیوس:

همه دوست دارند یک نفر سرمربی تیم ملی آلمان شود

لوتار ماتیوس، اسطوره فوتبال آلمان یورگن کلوپ را بهترین گزینه هدایت ژرمن ها می داند.

همه دوست دارند یک نفر سرمربی تیم ملی آلمان شود

به گزارش "ورزش سه"، شکست سنگین آلمان با شش گل مقابل اسپانیا باعث بروز شایعاتی در مورد احتمال اخراج یوواخیم لوو از سمت سرمربیگری مانشافت شده است. لوتار ماتیوس ضمن انتقاد از عملکرد تیم ملی آلمان در مسابقه دیشب، مدعی شد یورگن کلوپ بین هواداران و رسانه ها محبوب بوده و می تواند بهترین گزینه برای هدایت ژرمن ها در سالهای آینده لقب گیرد.

 

1539824

 

لوتار ماتیوس گفت: "من تا به حال شاهد چنین شکست بزرگی نبوده ام. جای بازیکنی مانند توماس مولر در زمین خالی بود، اما بعید می دانم یوواخم لوو تصمیم خود را در مورد این سه بازیکن عوض کند. از نظز من بهترین ها باید بازی کنند. اما اگر یوواخم لوو آنها را بازگرداند، باید مسئولیت کاملی به این بازیکنان بدهد. او حتی نیازی به تجزیه و تحلیل اشتباهات در این بازی ندارد و احتمالا جلسه آنالیز هشت ساعت طول می کشد.

 

اخراج یوواخیم لوو؟ وقتی شما در مورد نامزدهای احتمالی صحبت می کنید ، فقط یک نفر وجود دارد که همه در آینده دوست دارند سرمربی تیم ملی آلمان شود و آن شخص یورگن کلوپ است. کلوپ بسیار موفق بوده و در میان طرفداران و رسانه ها محبوب است. البته به نظرم کار کلوپ در لیورپول به پایان نرسیده است و چند سال دیگر سرمربی تیم ملی خواهد شد."

دیدگاه‌ها