کد خبر : 1719905 | 28 آبان 1399 ساعت 21:20 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: باید رابطه هواداران با تیم را از نو بسازم

میکل آرتتا معتقد است که بازگشت آرسنال به بهترین روزهای خود هرگز کار ساده ای تلقی نمی‌شود.

آرتتا: باید رابطه هواداران با تیم را از نو بسازم

به گزارش "ورزش سه"، تنها تجربه مربیگری میکل آرتتا در منچسترسیتی اتفاق افتاده بود؛ جایی که او سه سال به عنوان دستیار پپ گواردیولا در این تیم فعالیت کرد اما نهایتاً فصل گذشته تصمیم گرفت که چالش خود را به عنوان سرمربی آغاز کند و در همین راستا هدایت تیم دوران بازی خود یعنی آرسنال را برعهده گرفت.

 

اگرچه آرسنال با هدایت میکل آرتتا تا حدود زیادی با پیشرفت مواجه شده اما عملکرد این تیم طی این مدت نوسان زیادی داشته است؛ موضوعی که سرمربی اسپانیایی به آن واکنش نشان داده و می‌گوید: " وقتی تیمی صدمه بزرگی دیده باشد، شما نمی توانید به سرعت چیز جدیدی بسازید. اختلاف زیادی بین تیم و هواداران ایجاد شده بود.  10 ماه پیش اوضاع در استادیوم واقعا شوکه کننده بود."

 

 

1542619

 

 

آرتتا در ادامه گفت: " شما باید این پیوند بین هواداران و تیم را از نو بسازید. برای انجام این کار باید برخی پایه‌ها ساخته شود و پس از آن فرایندی را آغاز کنید. در واقع شما باید برای مرحله اول و اینکه می خواهید به کجا برسید اولویت تعیین کنید. برای این کار شما به برخی قطعات احتیاج دارید. باید یک معما طرح کنید و سپس به خوبی آن را مدیریت کنید زیرا لحظات بدی نیز وجود خواهد داشت و شما نمی توانید کم بیاورید. تمام وقت باید هوشیار باشید چرا که ساختن آن چیزی که می‌خواهید زمان خواهد برد."

دیدگاه‌ها