کد خبر : 1720082 | 29 آبان 1399 ساعت 21:49 | 42K بازدید | 1 دیدگاه

پاسخ پدر ارلینگ هالند به تیم های خواهان پسرش

آلف هالند، پدر ارلینگ هالند، می‌گوید که این بازیکن در دورتموند خوشحال است و می خواهد با این تیم جام ببرد.

پاسخ پدر ارلینگ هالند به تیم های خواهان پسرش

به گزارش "ورزش سه"، دورتموند ژانویه گذشته در کورس رقابت برای جذب ارلینگ هالند از باشگاه سالزبورگ به پیروزی رسید و موفق شد این ستاره نروژی را به خدمت بگیرد. هالند در مدت زمان کوتاه حضور خود در جمع زنبورها عملکرد خیره کننده‌ای از خود به جای گذاشته و در 29 مسابقه برای تیم لوسین فاوره 27 گل به ثمر رسانده است.

 

عملکرد فوق العاده هالند در دورتموند باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتن این ستاره جوان و تنها 20 ساله باشند؛ موضوعی که با واکنش پدر این بازیکن روبرو شده و آلف هالند در این باره می گوید: " وقتی شما خوب بازی می کنید طبیعی است که باشگاه‌های بزرگ هم به دنبال تان باشند اما ما اینجا فعلاً در مورد گمانه‌زنی‌ها صحبت می‌کنیم."

 

 

1542243

 

 

پدر ارلینگ هالند در ادامه گفت: " شما هرگز نمی دانید که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما هنوز در مورد جدایی او صحبت نکرده ایم. فکر می کنم که او دوست دارد با دورتموند چند جام ببرد و این هدفش محسوب می‌شود. ارلینگ هنوز هم می‌تواند در آلمان به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و پیشرفت زیادی داشته باشد. رفتن به یک کشور دیگر برای ما اولویت محسوب نمی‌شود.

 

من بعضی اوقات فکر می‌کنم که او می‌تواند در هر لیگ به شکل قاطعانه عمل کند. با این حال در حال حاضر او در بوندسلیگا خوشحال است و روی دورتموند و تمرکز کرده است. او فقط می‌خواهد بازیکن بهتری باشد."

 

آلف هالند در پایان پیرامون علاقه منچستریونایتد به جذب پسرش و تفاوت های باشگاه انگلیسی با دورتموند نیز گفت: " مقایسه باشگاه‌های مختلف دشوار است. منچستریونایتد در سال‌های اخیر موفقیت‌های زیادی کسب کرده و حالا آنها به دنبال ساختن چیزی جدید هستند. اکنون این مقایسه اصلا آسان نیست چرا که فعلاً او در دورتموند بازی می کند. با این حال هر دو باشگاه بسیار قدیمی و پرطرفدار هستند و تاریخ باشکوهی دارند. منچستریونایتد یک باشگاه غرورانگیز در انگلیس محسوب می شود؛ درست مثل دورتموند در آلمان.

 

 

1545087

 

 

دورتموند می‌خواهد به زودی بایرن مونیخ را شکست دهد و این مشخصا هدف آنهاست. ما باید از پس این موضوع بر بیاییم و ارلینگ نیز می‌خواهد در این موضوع ایفای نقش کند."

دیدگاه‌ها