کد خبر : 1720647 | 02 آذر 1399 ساعت 14:10 | 4.7K بازدید | 0 دیدگاه

زنده روح: گل گهر لیاقت صدرنشینی لیگ را دارد

بازیکن گل گهر معتقد است که تیم آنها لیاقت صدرنشینی در لیگ برتر را داشته و آنها در صدد حفظ جایگاهشان در جدول هستند.

زنده روح: گل گهر لیاقت صدرنشینی لیگ را دارد

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر توانست با درخشش گادوین منشا، 3 امتیاز حساس دیدار مقابل مس رفسنجان را در دربی کرمان از آن خود کند و تا پیش از دیدار پیکان و شهرخودرو، به عنوان تنها تیم 6 امتیازی لیگ برتر به صدر جدول صعود کند.


احمدرضا زنده روح بازیکن گل گهر در مورد بازی با مس و پیروزی در دربی کرمان گفت: بازی سختی بود و می دانستیم به خاطر چمن مصنوعی و هم تیم حریف، بازی سختی داریم. اما تیم ما در طول هفته تمرینات سنجیده انجام دادیم و تمام برنامه هایمان را تنظیم کرده بودیم تا از این دیدار سخت با دست پر بیرون بیائیم که خدا را شکر با وجود اینکه در نیمه اول خیلی خوب نبودیم، توانستیم بازی را کنترل کنیم اما در نیمه دوم برنامه هایی که داشتیم را توانستیم به بهترین شکل انجام بدهیم و یکی از حساس ترین بازیهایمان در کل فصل را ببریم و شرایطمان را در جدول بهتر کنیم.


وی در مورد کسب دو پیروزی در دو بازی با امیر قلعه نویی و امیدواریش به ادامه این روند خوب گل گهر گفت: ما هدف گذاری خاص خودمان را داریم و بازی به بازی جلو می رویم و به نتایج قبلی تیم های دیگر کاری نداریم. بازی خودمان را انجام می دهیم و خیلی امیدواریم همین روند خوب خودمان را ادامه بدهیم تا بتوانیم به آن جایگاهی که شایسته تیم گل گهر است برسیم.


زنده روح در مورد پاس گلی که به گادوین منشا داد نیز گفت: ما در تمریناتی که در طول هفته انجام دادیم، روی ضربات ایستگاهی تمرین داشتیم و خدا را شکر می کنم که توانستم برای تیمم مثمر ثمر بودم و امیدوارم باز هم بتوانم به گل گهر در بازی های آینده کمک کنم.


او درباره صدرنشینی گل گهر توضیح داد: اتفاق خیلی خوبی برای گل گهر است. چه یک هفته چه چندین هفته در صدر جدول باشیم، برای تیم ما خیلی خوب است. این را خوب می دانیم که نباید این صدرنشینی در اول فصل ما را گول بزند. ما باید در بازی های دیگر با قدرت انجام وظیفه کنیم تا این صدرنشینی که لیاقتش را داشته ایم حفظ کنیم تا ثابت کنیم تیم خوب، با شخصیت و قابل احترامی هستیم.


زنده روح در مورد بازی هفته بعد درمقابل فولاد نیز گفت: فولاد کادرفنی باتجربه و با دانش و بازیکنان با کیفیتی دارد. بازی خیلی سختی خواهد بود. همانطور که گفتم، ما بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم در این چند روزی که وقت داریم، هم از لحاظ ریکاوری و هم از لحاظ برنامه ریزی برای بازی با فولاد بهترین کارها را انجام دهیم و در این بازی خانگی که خیلی برایمان مهم است، امتیاز کامل را کسب کنیم و روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.

 

دیدگاه‌ها