کد خبر : 1722338 | 10 آذر 1399 ساعت 12:41 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه های غیرقابل پیش بینی رحمتی برای یحیی

ترکیب احتمالی شهرخودرو برابر پرسپولیس

تیم فوتبال شهرخودرو امروز در چهارمین هفته از رقابت های لیگ برتر در تهران و ورزشگاه آزادی میهمان پرسپولیس است.

ترکیب احتمالی شهرخودرو برابر پرسپولیس

به گزارش"ورزش سه" شهرخودرو در سه بازی ابتدایی اش در لیگ برتر بیستم ، یک برد ، یک باخت و یک مساوی به دست آورده و با 4 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد. مهدی رحمتی سرمربی جوان شهرخودرو در اولین فصل سرمربیگری اش در اولین بازی ماشین سازی را سه بر صفر برد اما در بازی دوم که یک مسابقه جنجالی از آب در آمد برابر پیکان شکست خورد.


شهرخودرو در سومین مسابقه هم برابر صنعت نفت به یک مساوی رسید تا به نوعی چهارمین بازی روند نتیجه گیری این تیم را در آینده قابل پیش بینی تر کند. رحمتی البته در این هفته باید در یک بازی دشوار تیمش را به مصاف پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی بفرستد که بعد از تساوی هفته گذشته برابر نفت مسجدسلیمان به دنبال یک برد خانگی برای عقب نیفتادن از کورس است.


سرمربی جوان شهرخودرو و کاپیتان سابق استقلال که بارها به عنوان بازیکن مقابل پرسپولیس و یحیی گل محمدی بازی کرده در این فصل دروازه تیمش را به میلادفراهانی دروازه بان باتجربه سپرده است. 


در خط دفاعی او امروز در صورتی که فرشادفرجی را در اختیار داشته باشد از زوج او و علی نعمتی استفاده خواهد کرد. آن ها فصل قبل محمدمرادمند را داشتد که در لیگ بیستم به استقلال پیوست. با اینحال رحمتی در صورتی که فرجی نباشد عرفان معصومی را در دفاع در کنار نعمتی بازی خواهد داد.


در دفاع چپ محمدعلی فرامرزی و در دفاع راست حسن جعفری به احتمال زیاد در ترکیب اصلی این تیم در برابر پرسپولیس حضور پیدا خواهند کرد.


در خط میانی اکبر صادقی و امیرحسین کریمی و صادق صادقی سه نفر اصلی هستند. 


روح الله سیف اللهی و حسین مهربان دو وینگر شهرخودرو در این بازی خواهند بود و در خط حمله امین قاسمی نژاد بازی می کند. رحمتی در این پست حسن جعفری را هم دارد که در صورتی که قاسمی نژاد در نوک بازی نکند او در در این پست به میدان می رود. 

 

1544287


ترکیب احتمالی شهرخودرو :
میلاد فراهانی
علی نعمتی
فرشاد فرجی(عرفان معصومی)
علی فرامرزی
حسن جعفری
اکبر صادقی
امیرحسین کریمی
صادق صادقی
روح الله سیف اللهی
حسین مهربان
امین قاسمی نژاد(رحمان جعفری)

دیدگاه‌ها