کد خبر : 1722662 | 11 آذر 1399 ساعت 17:01 | 41.7K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهاد معاوضه رئال به پی اس جی برای امباپه

رئال مادرید قصد دارد هر طور شده تابستان بعد برای جذب کیلیان امباپه اقدام کند.

پیشنهاد معاوضه رئال به پی اس جی برای امباپه

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید فصل خوبی را پشت سر نمی گذارد و به خصوص در خط حمله ضعف های آشکاری دارد. این ضعف پس از جدایی کریستیانو رونالدو مشهود بوده اما فصل گذشته کریم بنزما توانست با گلزنی های متوالی تا حدی مانع بروز مشکلات برای باشگاه کهکشانی شود.

فصل جاری اما اوضاع متفاوت است.

رئال که تابستان 2019 ادن هازارد را به عنوان جانشین کریستیانو جذب کرد، پس از گذشت یک سال هنوز نتوانسته پاسخی از این خرید بگیرد و ستاره بلژیکی به سبب هفت مصدومیت مختلف تنها در 30 درصد بازی ها به میدان رفته است.

 

 

1548831

 

 

طبق ادعای ال چیرینگیتو، سران رئال به تدریج در حال ناامید شدن از ادن هازارد هستند. به خصوص مصدومیت اخیر او برابر آلاوس که باعث خواهد شد تا پایان سال 2020 به دور از میادین باشد، موجب شده تا طرح معاوضه هازارد با کیلیان امباپه روی میز بیاید.

رئال قصد دارد تابستان بعد هازارد را وارد پروسه انتقال امباپه کند. به این ترتیب ستاره بلژیکی که سابقه بازی برای لیل را در لوشامپیونا دارد، می تواند به لیگ فرانسه برگردد و در عوض رئال نیز به رویای چند ساله خود یعنی جذب امباپه برسد. همه اینها منوط به این است که سران پی اس جی چه پاسخی خواهند داد.

 

 

1543804

 

 

امباپه دو ماه پیش به اطلاع سران باشگاه رسانده است که قصد تمدید ندارد و بهتر است به او اجازه جدایی در تابستان 2021 بدهند. اگر پی اس جی با این درخواست مخالفت کند، ریسک از دست دادن رایگان ستاره ملی پوش در تابستان 2022  وجود دارد.

دیدگاه‌ها